«Вухастик» відзначив другу річницю на сімейному фестивалі в Бучі

Сімейний бренд «Вухастик», що розпочав свою діяльність влітку 2023 року, з гордістю відзначив свою другу річницю. Свято відбулося 30 серпня у Бучанському міському парку під час літнього фестивалю для сімей – Мамазліт, з нагоди чого «Вухастик» став генеральним партнером.

На бренд-зоні «Вухастика» відвідувачі могли насолодитися творчими майстер-класами, веселими іграми, отримати подарунки, смакувати частування та фотографуватися у яскравих фотозонах. Святкові заходи зібрали сотні родин, створюючи атмосферу радості, дитячого сміху та спільних спогадів.

«Вухастик» відзначив другу річницю на сімейному фестивалі в Бучі 2

Продукція ТМ «Вухастик» виготовляється на потужностях ПрАТ «Вінницяпобутхім» та включає в себе засоби для прання та догляду. За два роки бренд став одним з найпомітніших на українському ринку, вигравши національну премію «Вибір року» у двох категоріях, розширивши асортимент та вийшовши на міжнародні ринки, зокрема до Молдови та Грузії. На сьогодні лінійка «Вухастика» налічує десятки позицій – від пральних порошків і рідких гелів до кондиціонерів, засобів для миття посуду та продукції для дитячого прання.

«Вухастик» відзначив другу річницю на сімейному фестивалі в Бучі 3

«Ми вдячні українським родинам за ту довіру, яку вони виявляють до бренду «Вухастик». За короткий час він став улюбленим у своїй категорії, а наше завдання – продовжувати зростати разом із сім’ями і робити їхнє життя більш комфортним», – коментує Світлана Попова, CMO AFINA Group.

Бренд також активно підтримує соціальні ініціативи. Протягом останніх двох років «Вухастик» неодноразово надавав продукцію для підтримки військових, їхніх родин та внутрішньо переміщених осіб в рамках проєктів гуманітарної допомоги AFINA Group.

Друга річниця стала знаковим моментом для «Вухастика», оскільки бренд асоціюється з турботою, чистотою та сімейними цінностями. У майбутньому компанія планує продовжувати розширення асортименту, виходити на нові ринки та займатися активними комунікаційними проєктами, щоб залишатися брендом №1 для українських родин.

«Вухастик» відзначив другу річницю на сімейному фестивалі в Бучі 4

Додаткова інформація

ТМ “Вухастик” — українська серія засобів для прання та догляду, яка поєднує ефективність, безпечність і любов до близьких. Ідеально підходить для всієї родини.

AFINA Group — провідний оператор на ринку України у сферах дистрибуції, логістики та створення власних брендів в категоріях побутової хімії, гігієни та догляду.

Найвідоміші бренди AFINA Group: ТМ Вухастик, ТМ iFresh, ТМ SARMIX, ТМ Family Home.

Компанія обслуговує ключові національні та локальні торговельні мережі завдяки власній розгалуженій мережі філій та логістичних центрів. Територія покриття – вся Україна, центральний офіс знаходиться в Дніпрі.

«Вухастик» відзначив другу річницю на сімейному фестивалі в Бучі 5

«Вухастик» відзначив другу річницю на сімейному фестивалі в Бучі 6

«Вухастик» відзначив другу річницю на сімейному фестивалі в Бучі 7