Тепер в мобільному застосунку “Дія” українці отримуватимуть медичні push-сповіщення. Мова йде про рецепти, направлення від лікарів, а також плани лікування. Якщо ж у вас немає застосунку, сповіщення будуть надходити через Viber або SMS.
Про нову можливість було заявлено на офіційних каналах сервісу.
“Лікар видав вам е-направлення, потрібно купити або отримати ліки з аптеки за е-рецептом, але сповіщення загубилося?
Тепер це залишиться в минулому — медичні сповіщення надходитимуть безпосередньо в застосунок. Ми дбаємо про ваше здоров’я та забезпечуємо зручний доступ до важливої інформації”, – зазначають розробники.
На даний момент користувачі “Дії” отримують повідомлення про:
- створення або скасування електронного рецепта;
- виписане лікарем е-направлення;
- формування плану лікування.
У майбутньому обіцяють розширити списки таких повідомлень. Для отримання сповіщень достатньо мати встановлений застосунок на смартфоні та пройти авторизацію. Усі вхідні повідомлення будуть зберігатися у вкладці “Меню” → “Повідомлення”.
Якщо “Дія” не встановлена, інформація буде надходити, як і раніше, через Viber або SMS.
Медичні повідомлення в “Дії”
Ще в лютому було анонсовано, що в “Дії” з’являться електронні рецепти, направлення та інші медичні повідомлення. Кабінет Міністрів затвердив оновлення до постанови №411 від 2018 року, яка регулює роботу електронної системи охорони здоров’я (ЕСОЗ). Відтепер усі сповіщення, які раніше надходили лише у вигляді SMS, дублюватимуться і в “Дії”.
“Сповіщення від ЕСОЗ з кодом підтвердження, номером е-рецепта або е-направлення незабаром надходитимуть також в “Дію” або Viber як альтернатива для SMS-повідомлень”, – пояснили в МОЗ.
Розробка відбулася за участю Мінцифри й МОЗ. У лютому фахівці НСЗУ та ДП “Електронне здоров’я” проводили внутрішнє тестування. У випадку з дітьми чи пацієнтами, які не можуть самостійно користуватися сервісами, повідомлення будуть надходити одному з батьків або офіційному представнику через доступний канал зв’язку.