У суботу, 26 квітня, стався збій у роботі застосунку “Дія”. Не працює також застосунок “Нової пошти”. Збої фіксують й у роботі “Ощадбанку”, тому кияни не можуть розрахуватися за проїзд у метро.
При вході у додаток “Дія” висвітлюється віконце “На жаль, сталася помилка”. Зв’язку з реєстрами немає. У “Дії” прокоментували збій. Там зазначили, що йдеться про технічний збій через велике оновлення і незабаром його усунуть.
“Через технічні оновлення у одного з великих центрів обробки даних, стався тимчасовий збій у роботі мобільних застосунків. Щоб подібні ситуації не впливали на доступність послуг, ми завчасно вибудували взаємодію з кількома дата-центрами. Зараз команда оперативно відновлює роботу сервісів”, – сказано у повідомленні.
Застосунок “Нової пошти” теж не працює. Компанія вже пояснила збій технічними труднощами, а не атакою хакерів.
“Акцентуємо увагу, що це не хакерська атака”, – йдетсья у повідомленні.
У компанії повідомили, що станом на 9:00 суботи, 26 квітня, проблему вже усувають.
“Ми очікуємо відновлення роботи всіх сервісів орієнтовно до 10:00. Про оновлення будемо сповіщати додатково”, – зазначають у “Новій пошті”.
Через збій у роботі “Ощадбанку” неможливо розрахуватися карткою для проїзду у метро. Збій у розрахунках картками підтвердили у КМДА. Працівники “Ощадбанку” вже розв’язують проблему.
Наразі кияни мають можливість розрахуватися за проїзд за допомогою транспортної карти, qr-коду, згенерованого у застосунку Київ Цифровий чи паперовим qr-квитком.
Також не працює Apple/Google Pay. Повідомляють, що не працюєдодаток “ПУМБ”.
Тим часом співзасновник “Монобанку” Гороховський каже, що причинами збою все ж була хакерська атака на датацентр. “Монобанк”, за його словами, не зачепило.