Клієнтка Ощадбанку, яка перебуває у Польщі, двічі оновила дані про себе, але з її рахунку списали 240 гривень – реакція фінустанови

Жінка, що перебуває в Польщі, отримала повідомлення від Ощадбанку про необхідність оновлення особистих даних. Вона виконала все вказане двічі, але з її рахунку зняли 240 гривень. Відповідний коментар клієнтка залишила 26 липня під публікацією банку.

На її думку, процес оновлення даних в Ощадбанку має бути безкоштовним. Жінка також зазначила, що не отримувала жодних додаткових повідомлень.

“На моїй карті Ощадбанку з’явився напис: оновити інформацію. Я оновила. Однак інформація не зникла. Оновила повторно.
Двічі з мого рахунку було знято кошти, хоча і не можу точно сказати, здається, по 120 гривень за кожне оновлення. Як мені відомо, оновлення має бути безкоштовним. Я не отримувала жодних смс. Чому Ощадбанк стягує плату з пенсіонерки з невеликою пенсією? Моєму здивуванню і обуренню немає межі”, – скаржиться жінка.

Відповідь Ощадбанку на скаргу жінки

Представники Ощадбанку відповіли на звернення клієнтки, зазначивши, що актуалізація інформації, яка проводиться онлайн в додатку Ощад, є абсолютно безкоштовною, і за це не стягуються додаткові комісії.

“Для детальної перевірки інформації про списання коштів з картки рекомендуємо зателефонувати з фінансового номера до контакт-центру 0800210800”, – додали в Ощадбанку.

Жінка також запитала, чи є номер контакт-центру безкоштовним. Вона наразі знаходиться у Польщі, але на її номері Київстар немає можливості безкоштовних дзвінків за кордон, лише по Україні.

“Номер контакт-центру Ощадбанку 0 800 210 800 безкоштовний для дзвінків з території України. Для дзвінків з-за кордону вам потрібно використовувати номер (044) 247-84-18. Тарифікація будет здійснюватися вашим мобільним оператором. Як ще один варіант, щоб отримати інформацію по картці, ви можете скористатися чат-ботами Ощадбанку на офіційному сайті https://www.oschadbank.ua/. Також є можливість здійснити веб-дзвінок через сайт або через Viber”, – підкреслили в Ощадбанку.

Актуалізація даних в Ощадбанку

Клієнти Ощадбанку можуть отримати наступні повідомлення: «На виконання вимог законодавства України у сфері фінансового моніторингу вам потрібно звернутися до вашого персонального менеджера з ММСБ для актуалізації даних по рахунках ФОП/ЮО» або «Ми змушені тимчасово обмежити доступ до ваших бізнес-рахунків, оскільки не маємо актуальної інформації згідно з вимогами законодавства.» Щоб ви могли продовжити комфортно користуватися всіма послугами Ощадбанку для бізнесу, просимо оновити дані. Це швидко і можна зробити дистанційно. Ось деякі питання, які можуть виникнути, та відповіді на них:

  • Чому я маю проходити актуалізацію та оновлювати свої дані? Актуалізація інформації є стандартною процедурою в банківській сфері. Відповідно до чинного Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», банк зобов’язаний виконувати перевірки та гарантувати актуальність даних про клієнтів на основі офіційних документів.
  • Як часто я маю проходити актуалізацію та оновлювати свої дані? Період актуалізації даних для кожного клієнта встановлюється індивідуально, проте не рідше ніж раз на п’ять років.
  • Чи потрібно мені оновлювати дані, якщо вони не змінювалися? Навіть якщо ваші ідентифікаційні дані не змінилися, банк все ще повинен отримати документальне підтвердження актуальності цієї інформації