На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України для користувачів зі статусом “пенсіонер” запроваджено новий зручний сервіс – “Моя ідентифікація”. Про це 25 червня повідомив Пенсійний фонд України.
У цьому розділі ви знайдете:
- дату останньої ідентифікації;
- джерело, через яке вона була проведена (наприклад, установа банку).
Цей сервіс дозволяє швидко перевірити, що ідентифікація особи виконана, що є підставою для продовження виплат. Щоб скористатися сервісом, виконайте кілька простих кроків.
- Перейдіть на вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України.
- Авторизуйтеся одним із способів: через кваліфікований електронний підпис (КЕП) або Дія.Підпис, або ID.GOV.UA. Увійдіть в особистий кабінет.
- У меню зліва виберіть рубрику “Моя ідентифікація“.
Якщо ви пенсіонер і у вашому особистому кабінеті сервіс не відображається, спробуйте оновити сторінку, натиснувши клавішу F5. Якщо пенсіонер не потребує ідентифікації або ще не проходив її, поля “Дата” та “Джерело” у сервісі “Моя ідентифікація” залишаться пустими.
Хто з пенсіонерів повинен пройти ідентифікацію
Багато українських пенсіонерів мають пройти ідентифікацію, щоб продовжити отримувати пенсії. Ідентифікація необхідна пенсіонерам, які отримали статус Вимушено переміщених осіб до 24 лютого 2022 року та отримують виплати через Ощадбанк. Також процедуру потрібно пройти громадянам, які втратили свою пенсію (наприклад, через виїзд за кордон).
При дистанційному проходженні ідентифікації через відеоконференцію пенсіонери повинні відповісти на низку запитань та надати наступну інформацію:
- Дати згоду на проведення відеоідентифікації, включно з відеофіксацією вашої особи та (або) екрана з вашим зображенням, а також пред’явлених документів;
- Назвати ім’я, прізвище, по батькові;
- Вказати дату народження;
- Надати реквізити паспортного документа (серія (за наявності), номер, дата видачі паспорта громадянина України, назва уповноваженого суб’єкта, що видав документ, термін дії (за наявності), унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності));
- Назвати ідентифікаційний код (якщо його немає, то потрібно вказати причину відмови від цього документа та дату, коли від нього відмовились); вказати реквізити пенсійного посвідчення;
- Надати номер телефону, адресу електронної пошти або інший спосіб зворотного зв’язку;
- Вказати зареєстроване місце проживання, фактичне місце проживання;
- Назвати місто, де розташований орган ПФУ, до якого зверталися востаннє.
Процес займає приблизно 20 хвилин.
В Україні один зі способів проходження фізичної ідентифікації – у режимі відеоконференцзв’язку. Пенсіонер може подати заяву через вебпортал е-послуг Пенсійного фонду або звернутись до контакт-центру. Як це зробити, читайте за посиланням.