У Києві внаслідок російської атаки пошкоджені залізничні вагони з зерном

Вночі 17 червня в Києві під час обстрілу постраждали залізничні вагони. Згідно з опублікованими світлинами від АТ “Укрзалізниця”, мова йде про напіввагони, які перевозили зерно, а також про платформи, що знаходилися на коліях. Залізничники запевняють, що пошкодження не вплине на рух поїздів, оскільки все буде оперативно виправлено та відновлено.

Офіційний аккаунт АТ “Укрзалізниця” у соцмережах повідомив про пошкодження рухомого складу. Залізничники поділилися кількома світлинами, на яких видно уражені напіввагони та платформи для перевезення важкої техніки. Також на фотографіях видно, що зерно в напіввагонах висипалося на колію через дірки.

Голова правління АТ “Укрзалізниця” Олександр Перцовський опублікував світлини у Facebook, зазначивши, що постраждали не лише вагони, але й деякі інфраструктурні об’єкти, включаючи промисловий залізничний транспорт. Незважаючи на ці пошкодження, інфраструктуру відремонтують у досить короткий термін, і ранковий обстріл не завадить графіку руху потягів.

“Українська залізниця, українське зерно. Ворог продовжує нищити все українське. Але без шансів. Все буде оперативно відновлено, і на рух поїздів впливу не буде”, – пообіцяв Перцовський у своєму дописі.

Імовірно, вагони були пошкоджені поблизу Дарницького залізничного вокзалу та хабу в Києві. Цей район став одним з найбільш постраждалих внаслідок російської атаки на столицю 17 червня 2025 року.

Чим росіяни атакували Київ: 175 дронів і крилаті ракети

Нагадаємо, що під час масованої атаки на Київ 17 червня Інформатор повідомив, що Росія випустила по столиці 175 дронів, більше 14 крилатих ракет та щонайменше дві балістичні ракети. Ворог цілився прямо в житлові райони. Кількість постраждалих зросла до 60, загибель становить наразі 14 осіб.

Також ми зазначили, що внаслідок нічної атаки на Київ вночі проти 17 червня було зафіксовано пошкодження елементів транспортної інфраструктури. Зараз триває ліквідація наслідків на кількох десятках локацій у районах Соломʼянський, Святошинський, Дарницький, Дніпровський, Подільський та Оболонський. Швидкість відновлення залежить від темпів ліквідації наслідків, що вплине на відновлення руху транспорту.