Кияни, які своєчасно платять за спожиту електроенергію, зіткнулися з неможливістю передати показники лічильника та сплатити за світло через банківські платіжні сервіси. Споживачі виявили, що у шаблонах квитанцій на оплату електроенергії вже немає полів для введення показань – попередніх та поточних. Це викликало обурення багатьох клієнтів, які звикли саме таким чином передавати інформацію та оплачувати послугу.
У компанії-постачальнику електроенергії Yasno, що входить до групи ДТЕК, пояснили, що функцію передачі показників було вимкнено із банківських сервісів. Причина – “хочемо бути впевнені, що ваші дані точно потрапляють у розрахунок”, зазначили в Yasno. Споживачам рекомендують користуватися виключно онлайн-сервісами YASNO для оплати та фіксування показань.
Судячи з дописів киян на Facebook-сторінці компанії-постачальника, такі нововведення сподобалися геть не усім. Люди скаржаться, що це незручно, що після передачі показників з’являється зовсім інша сума, ніж має бути, що згодом показники зникають. І просять повернути можливість передавати інформацію про спожиту електроенергію через фінансових партнерів.
У YASNO на це зазначають, що відповідна функція більше не буде доступна у банківських сервісах. І нагадують, що актуальні рахунки за спожиту електроенергію формуються щомісяця після 10 числа. Тож, потрібно зачекати оновлення інформації щодо стану рахунку, а потім здійснити оплату за допомогою онлайн-сервісів компанії.
Швидко і без комісії можна сплатити через особистий кабінет YASNO, застосунок YASNO Mobile, у чатботах YASNO у вайбері або телеграмі. Щодо передачі показників, ця функція доступна на сайті YASNO – за особовим рахунком або за адресою. Також у компанії-постачальнику звертають увагу клієнтів інших електромереж на важливий момент.
“Споживачі, які підключені до мереж ПрАТ “Київобленерго”, АТ “Укрзалізниця” або ДП НЕК “Укренерго”, мають повідомляти показання лічильника цим операторам системи розподілу. Компанії передаватимуть отримані дані “Київським енергетичним послугам” для проведення розрахунків. Після цього клієнтам буде сформований рахунок, який можна буде оплатити через Особистий кабінет чи іншим зручним способом. Якщо клієнт вчасно не повідомляє показання приладу обліку, нарахування здійснюються за середньодобовим споживанням на основі двох фактичних показань, переданих раніше”, – попереджають у YASNO.
Новий чат-бот і YASNO Mobile: як швидко комунікувати з надавачем послуг і передавати показання
Нагадаємо, про те, що киянам максимально спростили умови для передачі показань будь-яких лічильників, Інформатор повідомив 20 лютого 2025 року. Йдеться не тільки про світло, об’єми споживання якого можна надавати у мобільному застосунку, а й про воду, опалення та газ. При цьому все в одному місці, у кілька кліків та у будь-який час доби.
Також ми розповідали про те, що компанія YASNO запустила новий мобільний застосунок, який доступний лише мешканцям Києва та малому і середньому бізнесу з усієї України. Він дозволяє споживачам у будь-яку мить отримати доступ до функціоналу Особистого кабінету та вирішити більшість питань, пов’язаних з електропостачанням. За допомогою YASNO Mobile швидко передати показання, оплатити рахунок або переглянути споживання за попередні місяці.