Чорноморка дійшла до ТРЦ: перший ресторан вже відкрили у Respublika Park

У одному з найбільших ТРЦ Києва, Respublika Park, днями відкрила свій ресторан мережа “Чорноморка”. Це перший її заклад у торговельно-розважальному центрі, а особливою “фішкою” відкриття саме цього закладу стала устрична дегустація. Пропонують і доставку – по місту, зокрема, у Голосіївському районі, де розташований ТРЦ.

Про відкриття нового ресторану директор із розвитку мережі ресторанів “Чорноморка” Дмитро Кострубін повідомив у Facebook. Він зазначив, що для компанії кожне нове відкриття закладу – це подія, а ресторан у ТРЦ стане ще й новим досвідом. І долучив декілька світлин: до “фірмового” стилю компанії – “холодного” дизайну з каменем, простими поверхнями і площинами й акцентованим світлом – додали зелені насадження, які формують природню “стіну” всередині ресторану.

“Ми давно спостерігали за розвитком “Чорноморки” і захоплювалися їхнім підходом до якості та сервісу. Тому поява ресторану в нашому ТРЦ – це знакова подія: досі бренд розвивався виключно як мережа окремих ресторанів, і ми пишаємося, що саме Respublika Park став першим торговим центром, якому власники мережі довірили свій новий формат, – прокоментувала появу “Чорноморки” Українській раді торговельних центрів Світлана Горюнова, директор департаменту оренди ТРЦ Respublika Park.

Зазначимо, що у новому ресторані збережено фірмовий формат та меню, що принесли успіх мережі. Гості можуть скуштувати ті ж страви, що і в інших закладах мережі – форшмак по-одеськи, смажену барабулю, рибну юшку. А ще, ресторан приймає гостей у звичному для мережі режимі роботи та пропонує повне меню, включаючи доставку.

Особливістю ж відкриття стала устрична дегустація – команда привезла велику партію свіжих устриць та провела майстер-класи з їх правильного відкриття. Це, зазначили у “Чорноморці”, відображає загальну стратегію компанії щодо популяризації культури споживання морепродуктів в Україні.

Станом на початок 2025 року мережа налічує вже 38 закладів у п’яти країнах. За оцінкою Forbes Ukraine, у 2023 році виторг компанії перевищив 500 млн гривень, що свідчить про стійкий попит на якісні морепродукти серед українців навіть у складні часи.

У Києві відкрили суші-ресторан харківської мережі “Япіко”, а невдовзі за містом можна буде потрапити на козину ферму “Ясна”

Нагадаємо, нещодавно Інформатор писав про те, що у Києві відкрився перший столичний ресторан харківської мережі “Япіко”. Заклад працює на Берестейському проспект, 45, в меню – суші, роли, сети, понад 40 видів піци, класичні та суші-бургери. Протестувати страви можна вже зараз у ресторані, або замовивши доставку.

Також ми писали, що під Києвом, у селі Ліщинка, у 2025 році відкриється для відвідування туристами ферма-агросадиба “Ясна”. Вона спеціалізується на вирощуванні кіз: нині на ній проживають 11 кіз англо-нубійської породи, три десятки козенят і ще цап на ім’я Майбах. Основним же напрямком діяльності ферми є сироваріння й переробка козиного молока.

Джерело