30 та 31 серпня у столиці відбудуться традиційні сільськогосподарські ярмарки. Мешканці міста матимуть можливість вигідно придбати овочі, фрукти, зелень та інші продукти від фермерських господарств. Про це повідомили у Департаменті промисловості та розвитку підприємництва і на офіційному порталі КМДА.
Зокрема, 30 серпня (субота) ярмарки пройдуть у:
- Голосіївському районі – вул. Паньківська, вул. Голосіївська, 4-10;
Дарницькому районі – вул. Ревуцького (вздовж будинку № 27);
Деснянському районі – вул. Кубанської України (в межах вул. Космонавта Поповича та просп. Лісового), вул. Миколи Закревського (в межах просп. Червоної Калини, 2-А та вул. Рональда Рейгана);
Дніпровському районі – вул. Всеволода Нестайка (поряд з поштамтом «Лівобережний»);
Оболонському районі – вул. Петра Калнишевського, 1-5, вул. Йорданська, 1-9;
Подільському районі – просп. Степана Бандери (біля Куренівського парку);
Солом’янському районі – вул. Стадіонна (в межах вулиць Патріарха Мстислава Скрипника та Богданівської);
Шевченківському районі – вул. Богдана Гаврилишина, 1-17.
31 серпня (неділя) в:
- Голосіївському районі – вул. Самійла Кішки (в межах вулиць Юлії Здановської та Василя Касіяна);
- Дарницькому районі – вул. Здолбунівська, 4;
- Дніпровському районі – вул. Сулеймана Стальського (в межах вулиць Райдужної та Старосільської);
- Печерському районі – вул. Джона Маккейна (в межах вулиць Іоанна Павла II та Дмитра Дорошенка);
- Шевченківському районі – вул. Татарська, 32-38.
Як у Києві полюють на бабусь зі сливами, і чи перейдуть ярмарки в онлайн
Нагадаємо, що днями Інформатор повідомляв про труднощі в організації ярмарків у Києві, які стикаються з численними перепонами. У КП “Київська спадщина”, яке є одним із двох відповідальних за їх проведення, керівництво не встигає вирішувати ці питання, а створення онлайн-платформ для підприємців не захищає їх від корупції. Проте певна стабільність все ж існує, і це “полювання” на стихійну торгівлю в різних районах столиці.
Також ми повідомляли, що у 2024 році в Києві відбулося понад 2 тисячі продовольчих ярмарків, а щомісяця торговельні майданчики з фермерською продукцією відвідують близько 500 тисяч киян. Таким чином, головна мета ярмарків – соціальна: виробники можуть продавати свою продукцію без посередників. Невдовзі в столиці також з’явиться електронна платформа з модулем, де можна буде знайти докладну інформацію про кожного продавця.