Стиглі овочі, соковиті фрукти, зелень, м’ясо, молочні та м’ясні вироби, мед — все це можна буде знайти на столичних ярмарках в ці вихідні. 13 та 14 вересня вони охоплять 17 адрес у дев’яти районах міста. У суботу функціонуватим 12 локацій, а в неділю — ще 5, вся продукція буде постачатися безпосередньо від виробників, без націнки.
13 вересня (субота) ярмарки відбудуться у:
Голосіївському районі:
вул. Паньківська
вул. Голосіївська, 4–10
Дарницькому районі:
вул. Ревуцького
вул. Ревуцького (вздовж будинку № 27)
Деснянському районі:
вул. Лісківська (в межах вулиць Милославської та Радунської)
вул. Олександри Екстер (в межах вул. Миколи Закревського та просп. Червоної Калини)
Дніпровському районі:
бульв. Амвросія Бучми, 2–10
Оболонському районі:
вул. Петра Калнишевського, 1–5
вул. Йорданська, 1–9
Подільському районі:
просп. Степана Бандери (біля Куренівського ринку)
Солом’янському районі:
вул. Академіка Шалімова (в межах просп. Любомира Гузара, 28 та вул. Василя Чумака)
Шевченківському районі:
вул. Богдана Гаврилишина, 1–17
14 вересня (неділя) ярмарки працюватимуть у:
Голосіївському районі:
вул. Самійла Кішки (в межах вулиць Юлії Здановської та Василя Касіяна)
Дарницькому районі:
вул. Здолбунівська, 4
Дніпровському районі:
вул. Сулеймана Стальського (в межах вулиць Райдужної та Старосільської)
Печерському районі:
вул. Джона Маккейна (в межах вулиць Іоанна Павла II та Дмитра Дорошенка)
Шевченківському районі:
вул. Татарська, 32–38.
Як у Києві полюють на бабусь зі сливами, і чи підуть ярмарки в онлайн
Нагадуємо, що недавно були відзначені труднощі в організації ярмарків у Києві, які зіштовхуються з численними перепонами. У КП “Київська спадщина”, що відповідає за їх проведення, виникають затримки з керівниками, а створення онлайн-платформ для підприємців не захищає від корупції. Проте певна стабільність все ж таки присутня, і триває “полювання” на стихійну торгівлю у різних районах столиці.
Також зазначено, що у 2024 році в Києві провели більше 2 тисяч продовольчих ярмарків, а впродовж місяця торговельні майданчики з фермерською продукцією відвідують приблизно 500 тисяч киян. Головна функція ярмарків — соціальна: ті, хто вирощує продукцію, можуть продавати її без посередників. Незабаром у столиці буде впроваджена електронна платформа, де можна буде знайти детальну інформацію про кожного з продавців.