Для киян в YASNO спростили вхід в новий особистий кабінет та мобільний застосунок

Численні скарги на некоректну роботу особистого кабінету та мобільного застосунку на початку жовтня, коли кияни передають показники та сплачують за електроенергію, не пройшли даремно. Масовий збій у системі постачальника світла усунули досить швидко, проте споживачам взагалі не сподобалося “покращення функціоналу” стосовно особистого кабінету. У відповідь в YASNO вже 18 жовтня 2024 року спростили вхід в новий особистий кабінет та мобільний застосунок.

Про це пресслужба компанії повідомила у Facebook, зазначивши, що більше не потрібно вводити інформацію, яку не пам’ятаєш і якої немає під рукою. Аби зареєструватись за особовим рахунком, наразі достатньо обрати свій регіон, вказати номер рахунку, ввести перші три літери свого прізвища. В YASNO обіцяють, що цього цілком достатньо, аби дані підтягнулися впродовж кількох секунд. 

Ті, хто вперше заходять до нового особистого кабінету, мають виконати декілька кроків. По-перше, зареєструватися за номером телефона. Це може бути номер, який використовувався раніше, в старому кабінеті YASNO, у мобільному застосунку чи будь-який інший. Але саме він буде логіном до всіх особових рахунків. По-друге, додати особові рахунки, використавши логін та пароль від старого кабінету YASNO.

“Також при першому вході у новий особистий кабінет і застосунок ви можете отримувати код не тільки в смс, а й у вайбері. Тож, якщо вам раптом не прийшла смс-ка, скористайтесь альтернативою. Заходьте у новий особистий кабінет, бо тепер це так просто“, – повідомляють у компанії.

Проте кияни все ж таки дивуються, навіщо було міняти старий зручний кабінет на новий. Зауважують, що нове правило знімати показники автоматично не в кінці місяця, а в середніх числах, їм не подобається. І вимагають повернути попередню таблицю із щомісячними показниками і проплатами, де все було наглядно. А ще просять попереджати про технічні проблеми, як, наприклад, у випадках, коли некоректно відображається баланс, який показує неіснуючі борги. Пропонують інформувати про збій в особистому кабнеті чи соціальних мережах, аби люди розуміли, що це технічний збій по відображенню балансу, і можна не нервувати і не витрачати час на спілкування з лінією підтримки.

У Києві компанія YASNO запровадила для споживачів новий мобільний застосунок

Як розповідав Інформатор, YASNO запустив новий мобільний застосунок, який наразі доступний лише мешканцям Києва та малому і середньому бізнесу з усієї України.  Він дозволяє споживачам у будь-яку мить отримати доступ до функціоналу Особистого кабінету та вирішити більшість питань, пов’язаних з електропостачанням. За допомогою YASNO Mobile можна швидко передати показання, оплатити рахунок або переглянути споживання за попередні місяці.

Також ми розповідали, що компанія “ДТЕК Київські регіональні електромережі” реалізує пілотний проєкт цифрового двійника електромереж. Це віртуальна копія реальних мереж у спеціалізованому програмному забезпеченні, яка моделює роботу мережі, розподіл навантаження та допомагає прогнозувати аварії. Станом на 9 жовтня 2024 року на Ірпінсько-Бучанській ділянці вже оцифровано понад 3 тисячі км ліній та майже півтори тисячі енергооб’єктів.

Джерело