Для розсіяних забудьків: в YASNO створили функцію автоплатежу за спожиту електроенергію

У компанії-постачальнику електроенергії Yasno, що входить до групи ДТЕК, розробили спеціальну послугу щодо платежів за світло. Завдяки новій функції, ті, хто забувають своєчасно сплачувати за електроенергію, можуть більше не хвилюватися через прострочені платежі та накопичення боргів. До того ж, опцію можна налаштувати зручним для споживача способом.

Про нову послугу на своїй сторінці в Facebook повідомив  генеральний директор YASNO Сергій Коваленко. Він зазначив, що взаємодію з YASNO можна налаштувати за кількома зручними для себе параметрами: як списувати кошти, з якої карти та за які рахунки. 

По–перше, може бути різний тип списання – за нарахуванням або постійна сума. Якщо обрати списання за нарахуванням, щомісяця з банківської карти споживача буде зніматися сума, що відповідає виставленому рахунку. Вона включатиме заборгованість або ж переплату за попередні періоди. 

Якщо ж обрати постійну конкретну суму, буде списуватися лише вона. Це зручно для клієнтів, які щомісяця мають приблизно однаковий обсяг споживання. До того ж, у будь-якому випадку можна встановити ліміт, понад якого кошти не будуть списуватися.

По-друге, автоплатіж може буде по-різному налаштований щодо дати списання коштів. Або по факту виставленого рахунку – як тільки постачальник сформує його(з 4 по 10 число кожного місяця, кошти одразу знімуться з карти. Або можна обрати конкретну дату – з 11 числа до кінця місяця, в залежності від дати отримання заробітної плати.

По-третє, можна обрати, з якої карти платити – з тої, де вже проходили оплати, чи додати нову. Автоматична оплата може бути застосована для усіх особових рахунків, а нова функція вже доступна у застосунку YASNO Mobile, який можна завантажити через Play Market  чи  App Store, а також в Особистому кабінеті на сайт постачальника електроенергії.

Спрощують життя: у Yasno створили мобільний застосунок, що доступний поки лише киянам

Нагадаємо, Інформатор розповідав про те, що компанія YASNO запустила новий мобільний застосунок, який доступний лише мешканцям Києва та малому і середньому бізнесу з усієї України. Він дозволяє споживачам у будь-яку мить отримати доступ до функціоналу Особистого кабінету та вирішити більшість питань, пов’язаних з електропостачанням. За допомогою YASNO Mobile швидко передати показання, оплатити рахунок або переглянути споживання за попередні місяці.

Також ми писали, що для киян в YASNO спростили вхід в новий особистий кабінет та мобільний застосунок. Це вирішили зробити після скарг через незручності, що виникли внаслідок переходу на оновлену платформу. Загалом, у компанії покращили сервіси, проте ще є, над чим працювати.

Джерело