Експерименти не зупиняються: що вигадували ТРЦ Києва 2024 року

2024-й можна сміливо назвати роком експериментів у роботи торговельно-розважальних центрів Києва. І це не просто відкриття нових комплексів і збільшення кількості магазинів, а прагнення до унікальності та покращення сервісу. Підсумки минулого року, які підбила Асоціація рітейлерів України, свідчать, що настають часи нових форматів.

Про це йдеться в аналітичному дослідженні Асоціації, оприлюдненому на її офіційному сайті. І ось що було найцікавішого, що розвивали київські ТРЦ у 2024-му.

Перший ТРЦ від Епіцентру в Чабанах

28 вересня у селищі Чабани під Києвом відкрився новий торговельно-розважальний центру від мережі “Епіцентр”. Він працює на місці, де був гіпермаркет мережі “Нова лінія”, за адресою Одеське шосе, 8. Це новий формат для Епіцентра, адже тут не тільки будівельний гіпермаркет. На площі понад 96 тис кв м розмістилися Food Market і Садовий центр із власним озером та штучним водоспадом просто неба, магазин Intersport, аптека, відділення банку, Мультисервіс, відділ побутових товарів, парфумерно-косметичний бутік Mon Cheri, зоомагазин Lapki, Automall. І вже звичні для мережі відділи з широким асортиментом товарів для будівництва, ремонту та оздоблення осель, дитячий магазин E.Pic, Галереї Деко, Центр Меблів, Студія світла, Центр техніки ЦЕ ТЕ, товари для відпочинку All4Rest, Кераміка центр та інші.

Парк активних розваг у ТРЦ Gulliver

14 грудня тут відкрився новий дитячий розважальний простір Papashon Kids. Парк активних розваг у ТРЦ Gulliver став третьою локацією Papashon Kids у Києві – дві інші розташовані у ТРЦ Retroville та River Mall. Але він суттєво відрізняється від інших – концепція включає зону 4Kids, в якій представлено атракціони для малят віком від 1 до 5 років. Також тут є батутна арена, ніндзя-парк, зона тюбінга, ігровий лабіринт з новітньою конусною гіркою, єдиною в Європі, ще є смуга перешкод, зона Play Station та зона аквагриму.

Власна мережа парків розваг Epiland від Епіцентру

Влітку 2024 року Епіцентр запустив мережу парків розваг для дітей Epiland. Перший в дизайн-концепції «Планета Пандора» запрацював у столиці на вул. Полярній, 20 Д. Площа парку 3 тис кв м, а основний акцент зроблено на розваги для дітей віком до 12 років та проведенні ексклюзивних дитячих днів народжень.

До речі, тут передбачений няня-сервіс, який виявився дуже затребуваним. Завдяки послугам професійних бебісітерів, батьки найменших відвідувачів ТРЦ мають можливість спокійно здійснювати шопінг.

Затишний формат Varus Home у Білгородці на Київщині

Основна мета цієї концепції – в магазині, як вдома. Тому тут створена домашня, тепла та невимушена атмосфера, а інтер’єр магазинів поєднує стильний дизайн і домашній затишок. Магазин загальною площею 1000 кв. м, з яких 600 припадає на торгову площу, має все, що необхідно для комфортного шопінгу. Тут представлені тисячі товарів українських та закордонних виробників, у тому числі — продукція власних торгових марок.

А у VARUS Cafe широкий асортимент готових страв – у меню можна знайти м’ясні, вегетаріанські, сезонні страви та фірмову піцу, яку готують прямо на очах. У торговому залі встановлені кавові автомати, де можна швидко приготувати улюблений ароматний напій.

Мережа магазинів біля дому Епіцентр Express

Експеримент почався навесні з 6 локацій, наразі їх 58 по всій країні, у Києві – 10. Це магазини площею 200-300 кв м з доволі широким асортиментом товарів, які нагадують одночасно маленький формат торгівлі або велику точку видачі. Сам ритейлер позиціонує нову мережу як супермаркет біля дому, де можна замовити додатково всі товари, представлені в асортименті Епіцентр, а також отримати всі покупки з сайту.  

Салон краси у EVA в ТРЦ Respublika Park

Перший магазин Eva Beauty був відкритий у Києві у ТРЦ Respublika Park и має площу понад 600 кв м. Він відрізняється не тільки унікальним асортиментом – у магазині представлені товари для краси різних цінових сегментів: від мас маркету, до нішевих брендів. На клієнтів чекає ще й простір з низкою юьюті-сервісів. Тут можна взяти участь у майстер-класах з візажу, потрапити до перукаря, безкоштовно отримати консультації візажистів, пройти тестування шкіри обличчя й волосся.

Кияни стали більше ходити до ТРЦ через знеструмлення

Нагадаємо, днями Інформатор розповідав про те, що відвідуваність київських ТРЦ зросла через відключення світла у столиці. Мешканці столиці почали відвідувати торговельні центри навіть більше, ніж до пандемії, не кажучи вже про повномасштабне вторгнення РФ. Своєю чергою, оголошення про повітряну тривогу справляють нищівний вплив на розважальну частину ТРЦ – так, кінотеатри та дитячі ігрові майданчики порожніють з повідомленнями про атаку, а після відбою їхні відвідувачі вже не повертаються.

Також ми писали, що у київському ТРЦ Retroville відкрився новий якірний орендар, магазин Епіцентр Express. Це перший магазин цього ритейлера у форматі окремого орендаря серед великих столичних мегамолів. А самі переговори з Епіцентром, кажуть, були надзвичайно швидкими.

Джерело