Франшиза English Home завершила роботу в Києві: магазини закриваються!

У київських ТРЦ закривається мережа English Home, яка більше десяти років спеціалізувалася на продажу текстилю, декору та товарів для дому. В умовах, коли IKEA так і не вирішила повернутися на столичний ринок, це є значною втратою для даного сегмента. Турецька компанія, що позиціонувала себе як виробник товарів в “вишуканому англійському стилі”, зникла з України тихо, без жодних прощань чи попереджень.

За інформацією Асоціації ритейлерів України, мережа зарекомендувала себе протягом десятиліть, продаючи киянам декоративні подушки, скатертини та рушники у “британському стилі”. Офіційних коментарів від турецького холдингу Turgut Aydın Holding, що володіє брендом, досі не було. Тим не менш, як зазначає Forbes Ukraine, з посиланням на колишнього топменеджера компанії, магазини дійсно закриваються по всій Україні.

Перші ознаки згортання активності стали помітними взимку 2025 року: вебсайт української версії компанії припинив функціонувати, з нього зникли ціни і можливість замовлення. Незабаром на запитання в Instagram компанія коротко відповіла, що онлайн-магазин зачинено, і порадила звертатися до фізичних магазинів — проте і ті почали зникати. Зараз у Києві з 11 магазинів English Home працюють лише 5, решта мають статус “зачинено назавжди”. Подібна ситуація спостерігається в Дніпрі, Тернополі, Чернівцях та Одесі, де також закрилися частина локацій.

На фоні фактичного завершення діяльності, профіль English Home в Instagram залишається активним, і минулого тижня з’явився новий рекламний пост. Водночас коментарі споживачів про закриття магазинів залишаються без відповіді. А на офіційному міжнародному сайті бренду Україну просто виключили зі списку країн присутності.

Дискусія в коментарях під новинами про закриття магазинів активізувалася. Багато киян сумують, адже саме у English Home можна було знайти якісну постіль, скатертини і посуд, особливо під час розпродажів. Інші ж вважають продукцію пересічною або навіть неякісною, згадуючи випадки, коли постіль чи рушники втрачали форму після кількох прань.

Декілька киян висловлюють думку, що завжди спостерігали магазини пустими та без відвідувачів. Інші акцентують на симпатичному дизайні, але зауважують, що ціни занадто високі для нинішнього рівня купівельної спроможності населення. Також є ті, хто прямо зв’язує закриття з падінням попиту, зростанням орендних ставок у ТРЦ, ризиками логістики і подорожчанням товарів через війну.

Як Ocean Mall “поглинає” Літаючу тарілку на Либідській, і чи скоро відкриють ТРЦ White Lines

Нагадаємо, що в Києві продовжуються роботи зі зведення ТРЦ Ocean Mall, який буквально “поглинає” архітектурну пам’ятку – “Літаючу тарілку” на Либідській площі. Сама пам’ятка радянського модернізму залишилася на місці, проте будівля вже практично обійняла її, через що та втратила статус архітектурної домінанти на площі. Незважаючи на припис від Департаменту охорони культурної спадщини КМДА, роботи не припиняються – представник компанії, що проєктує ТРЦ, ігнорує робочі зустрічі в КМДА.

Крім того, триває будівництво ТРЦ White Lines на вул. Васильківській, 1, яке відновилося наприкінці 2024 року і наближається до фінальної стадії. Площа нового торговельного центру у Голосіївському районі столиці становитиме 27 тисяч квадратних метрів.