Карта безпеки: у Києві нанесли на мапу відстань від зупинок до укриттів

Ризик, пов’язаний із повітряною тривогою, може виникнути під час подорожі, на зупинці або під час пересадки, тож важливо знати, де можна знайти укриття. Проблема з нестачею укриттів в Києві стоїть дуже актуально, особливо коли мова йде про перебування поза домом. Тому активісти запустили інтерактивну карту, яка допомагає оцінити ситуацію щонайменше в межах щоденного маршруту.

Громадська організація “Пасажири Києва” провела аналіз безпекової доступності 2739 зупинок громадського транспорту у столиці. Для цього активісти звірили координати зупинок “Київпастрансу” з місцезнаходженням понад чотирьох тисяч укриттів. Результатом став інтерактивний картографічний сервіс, на якому кожна точка показує відстань до найближчого укриття: від зеленого (менше 50 м) до чорного (понад 500 м). Переглянути цю карту можна за відповідним посиланням.

Виявилося, що середня відстань до укриття від зупинки в Києві складає 160 метрів, але ситуація дуже змінюється в різних районах. Близько 600 зупинок мають “чорний” статус, що свідчить про відсутність укриттів у радіусі 500 метрів. Найбільше таких зупинок розташоване на Троєщині, Осокорках, Виноградарі, у Жулянах та на Теремках. Також суттєві прогалини спостерігаються у Святошинському та Дарницькому районах, де великі житлові масиви залишилися фактично без доступу до укриттів.

На північній частині міста проблемні зони розташовані в районі Лісового масиву, Біківні та в межах Київської області. У південній частині кількість “чорних” точок зростає ближче до Одеської траси, зокрема у Феофанії, Новосілках, Бортничах. На заході це Чайки, Петропавлівська Борщагівка, Софіївська Борщагівка, де проживає багато киян, але транспортна структура не відзначається достатньою безпекою.

Натомість у центральній частині ситуація є значно кращою. Зупинки на Подолі, у Шевченківському та частині Солом’янського району здебільшого мають “зелені” або “жовті” статуси. Також у задовільному стані знаходяться території вздовж основних транспортних артерій – Хрещатика, проспекту Перемоги, Повітрофлотського проспекту та вулиці Вадима Гетьмана. У цих районах укриття, як правило, розташовані на відстані 100-200 метрів.

Карта розроблена не лише для пасажирів, а й як важіль впливу на органи місцевої влади. У ГО “Пасажири Києва” закликають обладнати захисні споруди поблизу найбільш завантажених зупинок, інакше під час повітряної тривоги кияни ризикують опинитися без захисту просто під час пересування.

КП “Київпастранс” оголошує набір персоналу: від водіїв до бухгалтерів, та від інженерів до контролерів

Нагадаємо, нещодавно Інформатор повідомляв, що у КП “Київпастранс” знову спостерігається серйозний дефіцит кадрів, і новий набір спеціалістів включає майже всі столичні депо. Відкрито десятки вакансій для водіїв, слюсарів, електромонтерів, інженерів, контролерів, а також бухгалтерів, майстрів і підсобних працівників. Наразі загальна кількість фахівців, необхідних для функціонування Києва, становить 132 вакансії.

Також ми згадам про те, що, поки в Києві триває літо, спека та задуха в автобусах, пасажири, у пошуках кондиціонерів, надсилають скарги до Київпастрансу і отримують неприйнятні відповіді. Виявляються цікаві деталі про рівень обізнаності комунальних чиновників: вони не завжди знають специфікації транспорту, яким керують.