У суботу, 26 липня, на жителів Троєщини чекає надзвичайна подія. Це перша транспортна конференція Деснянського району, метою якої є знайти рішення для головної проблеми Троєщини — як зранку доїхати на роботу, а ввечері повернутися додому без зайвих витрат часу. Обіцяють провести захід “по-дорослому”: з обов’язковою реєстрацією, панельними дискусіями, кавою-брейком та заключним словом модератора, який, зважаючи на його шоубізнесове минуле, знає, як “тримати аудиторію”.
Запрошення на конференцію, що має амбітну мету – вирішити проблему щоденних заторів на Троєщині, Бахматов опублікував у своєму офіційному Telegram-каналі. Нежартива назва “Як виїхати з району вранці і повернутися увечері?” не дає зрозуміти, що це “вистава” буде дуже цікавою. Програма насичена: о 12:00 – урочисте відкриття і оцінка поточного стану мобільності в Деснянському районі, о 14:00 – обговорення міфу про метро на Троєщину, о 15:00 — кава-брейк. А до 17:00 мешканцям Троєщини обіцяють не тільки аналіз заторів, а й реальні пропозиції.
А поки Бахматов наводить цікаву статистику: за його словами, громада Деснянського району протягом останніх 11 років (за часів “управління” Кличка – прим. ред.) витрачає 3-4 години на добу, щоб добратися на роботу. При цьому, за його словами, норма становить максимум 45 хвилин в один бік. І взагалі, жителі Троєщини не розуміють, “куди їде район”.
“Єдине, що всі пам’ятають – Метро на Троєщину! Обіцянка вже 40 років. За цей час Мойсей вивів людей з рабства і отримав від Бога Десять заповідей на горі Синай. А громада Деснянського району досі не може у маршрутці оплатити карткою, що стимулює злочини з несплати податків і відмивання грошей на мільярди гривень”, – жаліється голова Деснянської РДА.
Ймовірно, історичну пам’ять мешканцям Троєщини повернуть саме на конференції. Її, зазначимо, РДА організовує власноруч, і, судячи з коментарів під дописом Бахматова, “глядачі” зберуться. Хоча скептики зазначають, що це може бути лише імітація активної діяльності, оскільки районна адміністрація не має ані бюджету на метро чи великі автобуси, ані повноважень для реформування транспорту. Проте, чому б не провести суботу з кавою та модератором, який колись жартував про життя, а тепер намагається його реформувати.
Як Бахматов упіймав “кришу” комунального паркінгу, та його думка про метро на Троєщину
Нагадаємо, що зовсім нещодавно Інформатор повідомляв про те, як Бахматов спіймав “кришувальників” комунального паркінгу біля Троєщинського ринку (точніше, ринку “Фермер”). Посадовець вирішив провести спонтанну перевірку паркувального сервісу, і виявив, що незрозумілі молодики у чорному не пропустили його на територію. На додачу, паркувальник, що працює на ринку, не видавав касові чеки і виявився нетверезим з самого ранку – через “вчорашню гулянку”.
Також ми висвітлювали точку зору голови Деснянської РДА на найактуальнішу логістичну проблему району — будівництво метро. Він зазначає, що найближчим часом цього робити ніхто не планує, але втілити мрію сотень тисяч його мешканців про розвиток транспорту цілком реально. Мова йде про альтернативний наземний транспорт — швидкісний трамвай або навіть метротрам.