У Києві незабаром розпочнеться новий літній сезон концертів на терасі ТРЦ Gulliver. Вже 16 травня відбудеться перша подія в рамках проєкту ACONCERT 2.0 – серії яскравих вечорів із симфонічною музикою просто неба. Організатори обіцяють не тільки нові програми, а й додаткові перформанси, а також редизайн сцен та локацій.
Про початок нового музичного сезону на відкритій терасі повідомляє команда ТРЦ Gulliver. Першу концертну програму “Світові хіти” представить симфонічний оркестр GosOrchestra – колектив, відомий своїми унікальними аранжуваннями та віртуозним виконанням. Гості зможуть насолодитися оркестровими версіями хітів Lady Gaga, Imagine Dragons, Måneskin, Adele, Queen та інших легенд сучасної музики. Вечір доповнить захід сонця над Києвом, оновлена сцена, додаткові перформанси й бар від Beefeater.
Концерти ACONCERT на терасі Gulliver стали знаковою подією для Києва ще минулого року. У сезоні 2024-го тут разом із локацією на River Mall провели 76 концертів, які відвідали понад 31 тисячі людей. Цьогоріч організатори обіцяють нові програми, оновлений формат заходів та ще більше атмосферних вечорів.
Окрім “Світових хітів”, у травні заплановані окремі концерти, присвячені творчості Lady Gaga та Adele, Imagine Dragons, Coldplay і Måneskin, а також вечір поп-класики. Квитки вже доступні на concert.ua, а до 1 травня діє акційна пропозиція: 40% знижки на кожен другий квиток. На вибір – сидячі місця біля сцени, VIP-столики з обслуговуванням або фан-зона для тих, хто любить танцювати. Частина коштів із продажу квитків традиційно передається на благодійність: минулого року завдяки ACONCERT вдалося зібрати 3 млн грн на підтримку ЗСУ.
Кияни стали більше відвідувати ТРЦ, відповідно збільшилася їхня заповнюваність
Нагадаємо, нещодавно Інформатор писав про те, що у 2024 році відвідуваність ТРЦ у Києві демонструвала позитивну динаміку. У січні за одну добу до середньостатистичного торговельного центру столиці заходило вже 383 мешканці міста з розрахунку на 1 тис кв.м. площі, на відміну від 367 людей рік тому. А збільшення кількості торговельних площ призведе ще й до посилення конкуренції між ТРЦ Києва.
У продовження цієї тенденції ми розповідали, що у 2024 році частка вільних площ у столичних ТРЦ зменшилася, і склала 13,1% на відміну від 16,3% роком раніше. За підрахунками аналітиків, найвища вакантність характерна для регіонального (15,1%) та окружного (15,2%) форматів. А у Києві вона сконцентрована у 4 об’єктах: Blockbuster mall, “Мармелад”, Promenada Center і Art Mall.