Київ заплатить 7,7 млн грн за наведення ладу на паркувальних майданчиках

У Києві заплановано комплексне впорядкування паркувального простору. На розробку схем організації дорожнього руху на паркувальних майданчиках КП “Київтранспарксервіс” з міського бюджету виділено значну суму у 9,8 млн грн. Це кошти, які комунальне підприємство сподівається використати для наведення порядку на 150 локаціях.

Згідно з тендерною документацією, КП “Київтранспарксервіс” уклало угоду з компанією “ВІА ПРО” на створення та узгодження 150 нових схем організації дорожнього руху. Вартість угоди становить 7,7 млн грн, що на понад 2 мільйони нижче від початкової суми тендеру. Виконати всі роботи потрібно протягом року, до 31 липня 2026 року.

Схеми охоплять в основному всі райони столиці, за виключенням Оболонського. Найбільше нововведень з’явиться в Голосіївському районі, де заплановано 48 оновлених паркувальних майданчиків, зокрема, на вулицях Великій Васильківській, Саксаганського та Жилянській. В Шевченківському районі (22 схеми) оновлення торкнуться вулиць Володимирської, Хмельницького та прилеглих до центру територій.

Печерський район (21 схема) отримає впорядковані місця біля бізнес-центрів та житлових комплексів, а Солом’янський (19 схем) – паркувальні місця біля вокзалів і ринків. Дарницький район (12 схем) включає, серед іншого, вулицю Павла Чубинського, на якій зараз існує стихійний ринок. Подільський (10), Дніпровський (9), Святошинський (5) і Деснянський (4) райони також отримають оновлені схеми, здебільшого біля торгових точок, житлових масивів і транспортних вузлів.

Підрядник зобов’язується виконати повний цикл робіт: від виїзду на місце для замірів та фотофіксації до створення детальних креслень у Системі автоматизованого проєктування. У схемах буде враховано розмітку, дорожні знаки, обмеження швидкості, антипаркувальні конструкції та пішохідні огородження. Саме “ВІА ПРО” відповідатиме за підготовку та подання проєктів на узгодження до Управління патрульної поліції та Департаменту транспортної інфраструктури КМДА.

Підрядник має опрацювати схеми організації дорожнього руху не там, де ще не було парковки, а на майданчиках, які вже перебувають на балансі підприємства. Тобто, частина з них вже функціонує, але працює за застарілими або неузгодженими схемами, на деяких адресах існує стихійне паркування, яке місто прагне легалізувати й упорядкувати. Можливі також поодинокі випадки облаштування нових майданчиків, проте вони не є основною метою тендеру. Вірогідно, що більшість змін кияни побачать на вже існуючих парковках, де з’являться нові знаки, розмітка, антипаркувальні елементи та нові схеми руху.

Як Київ став антирейтинговим лідером серед паркувальних порушників, і де у місті є біла пляма на паркувальній карті

Нагадаємо, нещодавно Інформатор повідомляв про те, що Київ став лідером антирейтингу порушників паркування на місцях для людей з інвалідністю. Більше половини всіх зафіксованих в Україні випадків неправомірної стоянки на спеціально відведених місцях припадає на столицю, і це пов’язано не лише з кількістю автомобілів.

Також ми розповідали, що Київ втрачає близько пів мільйона гривень щомісяця, при цьому кошти “лежать” прямо під ногами, у самому центрі столиці. Таку думку висловили активісти, які виявили на карті платних паркувань Києва “білу пляму” у самому серці – на вул. Богдана Хмельницького.