Київпастранс оптимістично дивиться в майбутнє: 31 млн грн призначено на закупівлю запчастин для трамваїв і тролейбусів.

Якщо вірити статистиці, то взимку у київських трамваях і тролейбусах можливе навіть ненавмисне роздягнення. КП “Київпастранс” оголосило чотири тендери на загальну суму більше 31,4 млн грн — це велика кількість позицій, що переважно стосуються зимового забезпечення транспорту. У тендерній документації згадується про закупівлю запчастин, які пов’язані з системами опалення, електрикою та модернізацією застарілого рухомого складу.

Перший тендер на майже 6,3 млн грн передбачає закупівлю різноманітних запчастин для трамваїв — від систем обігріву салонів і кабін до сенсорних кнопок для відкриття пасажирських дверей. Офіційно це технічне оновлення, але фактично — спроба змусити старі вагони функціонувати без поломок в холодну погоду. Кияни щороку скаржаться, що в найхолодніші дні температура в салоні мало відрізняється від зовнішньої.

Другий тендер на 6,35 млн грн також стосується трамваїв. Він передбачає закупівлю 13 одиниць різних деталей для обладнання контролю руху. Третя закупівля на 6,79 млн грн включає комплектуючі для систем безпеки та вентиляції. Серед них є модулі напруги, елементи обігріву й трамвайні дзвоники.

Найбільший тендер — на понад 12 млн грн — спрямований на тролейбуси. Ця закупівля в основному фокусується на підготовці до зимового періоду. Мова йде про опалювальні системи для салону, кабіни водія, електронагрівачі та запчастини до калориферів.

Загалом ці чотири тендери більше схожі на спробу виправити поточні недоліки, ніж на кардинальні зміни. І хоча виділені кошти значні, сумніви залишаються: навряд чи комфорт у київському електротранспорті найближчим часом буде вирішено. Для цього необхідно оперувати значно більшими сумами.

Метро замовляє 10 потягів з наскрізними проходами, а Київпастранс — ще 20 автобусів

Нагадаємо, що КП “Київський метрополітен” оголосило новий тендер на придбання десяти потягів із наскрізними вагонами. Ця закупівля проходитиме на офіційному сайті Європейського банку реконструкції та розвитку у форматі відкритих торгів із попередньою кваліфікацією. Потреба у нових вагонах виникла, зокрема, через початок будівництва на Виноградарі. Коли лінію добудують, новенькі потяги вже мають їхати.

Також нещодавно КП “Київпастранс” оголосив про закупівлю ще двадцяти автобусів. Вони поповнять автопарк столиці разом з технікою від Anadolu Isuzu Citiport 12, яка вже прибула до міста та вирушила на маршрути. Нові автобуси матимуть пасажиромісткість до 57 осіб та довжину понад 8 метрів.