Київпастранс потребує нових водіїв та слюсарів: терміновий набір працівників!

Міський транспорт Києва стикається з серйозними кадровими проблемами. В КП “Київпастранс” хронічно бракує водіїв, і ця ситуація триває вже майже два роки, досягаючи близько 30% від потреби. Підприємство активно працює над вирішенням цієї проблеми. Якщо наявність водіїв автобусів більш-менш стабільна, то з тролейбусами ситуація залишається несприятливою.

У столиці триває набір у навчальні курси для водіїв громадського транспорту. КП “Київпастранс” повідомляє, що нові групи розпочнуть навчання 20 та 27 жовтня, охоплюючи водіїв автобусів, трамваїв та тролейбусів. Курси проходять на базі Навчально-курсового комбінату, частково за направленням Центру зайнятості, і абсолютно безкоштовні.

З початку року сертифікати отримали 179 слухачів, проте лише 11 з них стануть водіями тролейбусів. Це один з найнижчих показників у даному секторі. Для порівняння, більше сотні водіїв категорії “D”, що відповідає автобусам, вже пройшли навчання. У зв’язку з цим, паралельно відкрито кілька наборів саме для тролейбусного напрямку: частина груп вже навчається, інші завершили курс і розпочали роботу на маршрутах.

Крім водіїв, “Київпастранс” шукає нових співробітників у різні підрозділи підприємства. У дирекції відкриті вакансії для бухгалтерів, головного механіка, інженерів з охорони праці, економістів, диспетчерів та фахівців із постачання.

В автобусному парку №2 оголошено набір на понад десять вакансій, включно зі слюсарями, контролерами та електромонтером, а також водіями й машиністами мийних машин. У п’ятому парку проводять пошук ремонтників, малярів, рихтувальників та електрозварювальника. Шостий парк також потребує працівників, які займаються колісною базою та контролем. Автобусний парк №8 має велику кількість вакансій, що охоплюють техніків, майстрів, водіїв, слюсарів і підсобних робітників.

Ситуація в тролейбусних депо схожа: у першому депо активно шукають водіїв, контролерів, майстрів та токарів. Друге та третє депо потребують великої кількості ремонтного персоналу, а також учнів водіїв тролейбусів. Набір відкритий навіть для новачків, навчання триває чотири з половиною місяці.

У Куренівському депо вакантні посади для слюсаря та контролера. Подільське трамвайне депо та депо імені Шевченка мають потребу у водіях, фахівцях з технічного обслуговування, слюсарях, паяльниках, фельдшерах та навіть ковалі ручного кування. У Дарницькому депо також є вакантні посади для інженерів, майстрів, водіїв, електрозварювальників і прибиральників території.

На рейки повернули унікальний ретротрамвай 1892 року після ремонту на Дарниці

Нагадаємо, у липні 2025 року до Подільського депо столиці повернувся унікальний ретро-трамвай М2-М “1892” після першого етапу реконструкції. Кілька місяців він провів у Дарницькому депо, де справжні майстри відновили його до життя. Повну реставрацію вагона, з точним відтворенням його історичного вигляду 1892 року, планують завершити до весни 2026 року. Тим часом обіцяють літні екскурсії ретро-трамваєм на лівому березі столиці.

А вже у серпні цього року ми повідомляли, що ретро-трамвай вийшов на екскурсійний маршрут у столиці. Про його можливе повернення говорили ще навесні, а перший етап ремонту завершили у Дарницькому депо Києва. Цей транспорт пам’ятають за дерев’яними лавами, синім кузовом та постійною чергою охочих покататися.