КП “Київпастранс” замовило 300 портативних терміналів інспекції, без яких неможлива професійна діяльність контролерів громадського транспорту. З цією метою наприкінці жовтня був оголошений тендер, очікувана вартість якого складала понад 13 млн грн. Але за результатами проведеного аукціону вдалося заощадити понад 500 тис грн, і на нові термінали доведеться витратити 12,4 млн грн.
Про це стало відомо з оголошення в електронній системі закупівлі Prozorro, в якому зазначено, що переможцем тендеру стала відома компанія “Герц”, що надає інформаційно – обчислювальні послуги. Саме вона до кінця поточного року має поставити Київпастрансу 300 портативних міні-терміналів, призначених для контролю оплати проїзду, тобто валідацій та перевірки проїзних документів в автоматизованій системі обліку оплати проїзду (АСОП) в міському пасажирському транспорті Києва. Як зазначено у технічних вимогах до закупівлі, термінал працює з усіма видами е-квитків, що використовуються в АСОП – разовий квиток з QR-кодом на паперовому носії або в електронному вигляді, транспортна картка, соціальні чи пільгові картки, банківські, студентські, учнівські картки тощо. Крім того, вони передбачають можливість оплати штрафу за безквитковий проїзд з видачею чеку.
Портативний термінал має забезпечувати:
- перевірку дати, часу та місця використання електронного квитка, віртуальної транспортної валідації пасажиром в АСОП;
- перевірки дати, часу та місця останнього використання е-квитка та валідації пасажиром в режимі онлайн;
- оплату штрафу за безквитковий проїзд, друк чеку;
- підтримку мережі передачі даних GPRS/3G, яка використовується для регулярного обміну та синхронізації даних з серверу АСОП.
До комплекту, крім терміналу, має входити встановлене програмне забезпечення, захисний чохол, адаптер живлення для зарядки акумуляторної батареї термінала, три рулони касового паперу. Гарантійний строк на термінали повинен становити 12 місяців з дати поставки.
Київводоканал витратить 15 млн грн на захисне обмундирування, а міський ТЦК за 5 млн грн відремонтує їдальню
Як повідомляв Інформатор, приватне акціонерне товариство “Київводоканал” планує витратити 15,7 млн грн на індивідуальне обмундирування – і справа не в гумових чоботах, а у спорядженні, що захищає від радіації та біологічних загроз. Предмет закупівлі – це чотири лоти, до яких входять протигази та маски до них, респіратори з фільтрами, напівмаски та фільтри комбіновані й, нарешті, пожежна уніформа.
Також ми писали, що Київський міський центр комплектування та соціальної підтримки замовив капітальний ремонт їдальні свого збірного пункту. З цією метою у жовтні був оголошений тендер, очікувана вартість якого склала 5,4 млн грн. Проте у процесі проведення аукціону вдалося трохи заощадити – їдальню відремонтують за 5,05 млн грн.
Обсяг робіт досить значний – згідно з інформацією щодо предмету закупівлі, капітальний ремонт передбачає 88 видів робіт. Від відбивання штукатурки зі стін та стелі до прокладання трубопроводу водопостачання, встановлення вентиляції, світильників, нових сталевих опалювальних радіаторів, нових перегородок. Проте все має бути готово до 31 грудня 2024 року.