Локація перемогла зірку: чому закрився ресторан футболіста Зінченка в Києві

Чарівні вечори, якісний обслуговування та початкова ставка на преміум не врятували ресторан INCH від закриття. Не допоміг і зірковий статус власників – футболіста, захисника лондонського “Арсенала” та збірної України Олександра Зінченка і його дружини, спортивної оглядачки Влади Зінченко. Наразі ресторан виставлений на продаж, і, за словами фахівців, основними причинами неприємності стали невдале місце та невірна концепція.

Такі висновки озвучила засновниця компанії “Ресторанний консалтинг” та експертка з ресторанного бізнесу Ольга Насонова. Вона також брала участь у проєкті з самого початку і попереджала власників про те, що приміщення на Жилянській, 59 не відповідає задумам. Вони ж планували створити пивний ресторан високого класу, вклали багато грошей, але результату не досягли.

“Приміщення на Жилянській, 59 – це глухий підвал житлового будинку, поруч вокзал, немає паркування, а літній майданчик дуже маленький. Пішоходів, які б могли стати гостями пивного закладу, у цьому районі зовсім не багато, а преміальні аудиторії по підвалах зазвичай не відвідують, їм потрібне паркування та просторі світлі приміщення. Колеги, яким я розповідала про цю локацію, лише дивувалися: навіщо їм це у такому місці?”, – підкреслює експертка.

Однак, власники не скористалися порадами, придбали приміщення і провели масштабний ремонт, що вимагав також великих витрат, адже локація і з технічної точки зору була проблемною. Заклад з самого початку позиціонував себе як преміальний: тут подавали крафтове пиво, стейки, морепродукти, десерти та авторські коктейлі. Але, за словами експертки, навіть якісні меблі та сучасне обладнання, відмінне обслуговування, смачна їжа та відомий шеф-кухар не змогли компенсувати недоліки проблемного місця.

Крім цього, INCH мав, на думку Насонової, інші вади: надто високі ціни для формату пивного ресторану, незатишна атмосфера з великими екранами та нечітке позиціонування бренду. Хоча власниками були відомі особи, цього не вистачило для успіху проєкту. Як зазначила одна з коментаторок, сподіватися на зірковий статус власників можна лише кілька разів на рік – під час свят.

Цікаво, що зараз ресторан виставлений на продаж через агенцію нерухомості за 2,5 мільйона доларів. В оголошенні йдеться про “вигідне місце” та “готовий бізнес із прибутком”, хоча реальність вже довела, що саме розташування стало ключовим фактором його закриття. І, як попереджає Ольга Насонова, ринок функціонує за своїми правилами і не прощає позиції “я так хочу”.

Менеджмент закладу оголосив у соцмережах про “паузу”, зазначивши, що не знає, чи буде продовження. Серед киян залишилися різні враження: хтось згадує приємну атмосферу й перегляди матчів, інші вважають, що локація могла б спрацювати, якби там був справжній демократичний паб з можливістю дивитися спортивні події. Але в одному сходяться майже всі – ідея мала потенціал, який не вдалося реалізувати через критичні помилки на початку.

У Києві закрилися культові “Кеди” на Бесарабці: що сталося, і за яку ціну їх можна придбати

Нагадаємо, нещодавно Інформатор повідомив, що одна з найпопулярніших пивних локацій Києва припинила роботу. Бар “Кеди”, що майже шість років працював на Басейній, поповнив список закладів, що зникли з гастрономічної карти столиці у 2025 році. У випадку з “Кедами” причинами стали зміни у звичках відвідувачів та втрата постійних клієнтів.

А через кілька днів стало відомо, що культовий паб “Кеди” на Бесарабці у самому серці Києва виставлено на продаж. Його можна купити разом із літньою терасою, дегустаційною кімнатою і інноваційною системою розливу пива. За все устаткування, ліцензії тощо його власник Денис Жаткін намагається отримати 150 тисяч доларів.