Маленькі рятівники: у ТРЦ DREAM проведуть дитячий медичний практикум

У ТРЦ DREAM маленькі рятівники збирають жетони та рятують життя у грі. Після травневого медичного практикуму, який був орієнтований на дорослих і підлітків, у фокусі тепер діти, які матимуть можливість весело і водночас корисно провести час. Для цього в торговельному центрі підготовлено кілька тематичних зон і творчих активностей.

У суботу, 12 липня, у ТРЦ DREAM yellow на третьому поверсі (атріум Греція) проведуть практикум із надання першої домедичної допомоги в ігровій формі, повідомляють організатори. Захід стартує о 14:00. Організовано його за підтримки ГО “Спілка операторів та інструкторів з першої допомоги та тактичної медицини” разом із Ukrainian First Aid Movement.

На учасників чекають три станції: “СТОП-Кров”, “СЛР” (серцево-легенева реанімація) та фінальна місія “Рятуй!” На першій станції всі охочі навчатимуться швидко і правильно зупиняти кровотечу: накладати турнікет, проводити тампонування й накладати повʼязки. На станції СЛР учасники тренуватимуться на манекенах: відпрацьовуватимуть серцево-легеневу реанімацію, роботу з мішком АМБУ та використання дефібрилятора. Усе проходитиме у форматі змагання на швидкість і точність.

Завершальне завдання “Рятуй!” об’єднує всі набуті знання. Учасники працюватимуть у командах: викликатимуть допомогу, реанімуватимуть постраждалого на повнорозмірному манекені та взаємодіятимуть між собою. Після завершення всіх етапів можна буде виготовити власноруч значок “Я – Чемпіон”, а для найактивніших учасників підготовано подарунки від ТРЦ DREAM.

До участі запрошуються дорослі та діти, також для маленьких створили окрему програму. У “Куточку маленьких рятівників” діти зможуть гратися з м’якими іграшками-манекенами, знайомляючись з основами надання допомоги у невимушеній обстановці. Протягом заходу проходитиме анімаційна програма з героями мультфільму “Докторка Плюшева”, розрахована на наймолодших. Також діятиме творчий майстер-клас з виготовлення медичних брелоків із термомозаїки.

Яким ТРЦ надають перевагу кияни

Інформатор повідомляв, що мешканці столиці стали проводити у ТРЦ значно менше часу, проте витрачають більше — це стало запорукою нової фази зростання. Найбільш стабільний трафік спостерігається у великих та добре позиціонованих торговельних центрах Києва. Експерти виділяють River Mall та Respublika Park як найуспішніші проєкти, які демонструють повну заповненість площ, стабільний потік клієнтів і доходи, що вже повернулися не лише до довоєнного, але й до доковідного рівня.

Для киян такі ТРЦ стали не лише місцем шопінгу, але й сімейними соціальними просторами з власною сталю аудиторією та інфраструктурою для відпочинку. При цьому змінилася й поведінка відвідувачів: середній час перебування скоротився з понад години до приблизно 50 хвилин, а кількість відвіданих магазинів — з 3-4 до 2-2,5.

Також ми зазначали, що один з ключових чинників, який повернув киян до ТРЦ, — це стабільна наявність електроенергії під час знеструмлень. Як зазначала комерційна директорка відділу нерухомості Dragon Capital Наталія Кравець, мешканці столиці дедалі більше сприймають торгові центри як тимчасовий “оазис комфорту”, де є світло, інтернет і можливість перечекати блекаути в теплі. За її словами, кількість таких відвідувачів за рік зросла з 3% до 10%, а у вихідні дні — ще більше.