У Києві на Поштовій площі скульптури малюків-засновників Києва Кия, Щека, Хорива та Либіді до Дня вишиванки переодягнули у святкове вбрання. Менше тижня минуло з останнього “переодягання”, коли скульптурки нарядили до Дня Європи. І ось – нове вбрання з вишитими сорочками, штанами та спідничкою для Либіді.
Про нові образи малюків повідомив автор скульптури Володимир Журавель, привітавши киян з Днем вишиванки. Маленьких Кия, Щека, Хорива вбрали у сорочки з різними орнаментами та штани різних кольорів. Неймовірно гарним вийшов костюм Либіді, яка силить у вишиванці, блискучій спідниці та у віночку з жовто-блакитних квітів.
До речі, всі костюми виготовлені дружиною скульптора – майстринею Наталією Журавель. А Володимир Журавель, користуючись нагодою, відповів на одне з найпопулярніших питань від киян – чому малюки такого темного кольору? За словами скульптора, справа в тому, що вони з бронзи, яка під дією опадів природно стає темно-оливкового кольору.
Нагадаємо, скульптурна композиція з’явилася у 2017 році, одночасно з відкриттям оновленої Поштової площі. Малюки граються корабликами на стилізованій мапі Києва, на якій зазначено 180 найцікавіших об’єктів столиці. А Либідь, що сидить трохи осторонь на лавці, наче споглядає за всім цим з боку. Композиція виготовлена з латуні та бронзи й одразу стала популярною серед мешканців і туристів.
Великі пригоди Маленького принца та скандал через “дівчинку на подушках”
Нагадаємо, про те, що Маленький принц зник із Пейзажної алеї, Інформатор написав ще у березні 2024-го. Тоді стало відомо, що улюблену киянами скульптуру прибрали тимчасово – задля реставрації. Відновлення мало тривати декілька місяців, проте, як видно, затягнулося більше, ніж на пів року.
А вже у червні 2024-го вибухнув новий скандал. Скульптор Скритуцький звинуватив “невідомих будівельників” у тому, що вони демонтували з алеї залишки його скульптури – подушки від “дівчинки на подушках” (“янгола”). У відповідь громадська організація, що опікується алеєю, розповіла Інформатору, що скульптор сам демонтував дівчинку, нібито, на реставрацію. Згодом скульптуру розшукали поряд з майстернею автора – в бур’янах.