26 і 27 липня стануть визначною подією фестивалю “Поверхи” у столичному ТРЦ Respublika Park. Формат фестивалю включає книжковий ярмарок, освітні заходи, арт-виставки, fashion weekend, інтерактиви для дітей і виступи митців. До того ж, “Поверхи” об’єднують культуру з благодійною метою – формат, який відгукується у серцях киян, і ці вихідні пропонують останню можливість приєднатися.
У Києві триває фестиваль “Поверхи” – подія, що поєднує культуру, моду, технології та благодійність. Його основна мета – створити простір, де креативність і культура стають інструментами допомоги: цьогорічне завдання – зібрати 3 млн грн на імпланти для ветеранів центру реабілітації TYTANOVI. Захід проходить у ТРЦ Respublika Park і триватиме до 27 липня включно, повідомляють організатори.
У суботу, 26 липня, на гостей чекає одразу кілька подій. З 15:00 у зоні “Оазис” відбудеться Ukrainian Fashion Film Festival – покази українських дизайнерів, дитячих брендів та виступи моделей. Серед учасників – бренди NINAMI, IRYNA LUZHETSKA, One Luxу, Adam та Slonovsky. Програму відкриє виступ Амадора Лопеса, а також відбудеться майстер-клас з дефіле та позування.
Того ж вечора, о 19:00, Амадор Лопес проведе окремий танцювальний майстер-клас у рамках благодійної ініціативи Sport Life. А вже в неділю, 27 липня, також о 19:00 на відкритому повітрі відбудеться велотренування “Сайкл просто неба”.
Участь у заходах безкоштовна, проте потрібно зареєструватися. Донати від 300 грн автоматично беруть участь у розіграші абонементів від Sport Life. А всі зібрані кошти будуть спрямовані на допомогу ветеранам, які проходять реабілітацію у центрі TYTANOVI.
Упродовж вихідних у ТРЦ проходитимуть й інші активності фестивалю. Зокрема, триває фотовиставка “Тіло як храм” фотографа Віри Вальчук, присвячена сприйняттю жіночого тіла як простору сили та досвіду. А також майстер-класи з малювання для дітей, підлітків і дорослих на першому поверсі комплексу.
Яким ТРЦ надають перевагу кияни
Інформатор зазначає, що мешканці столиці почали проводити менше часу в ТРЦ, але витрачають більше – це стало запорукою нової фази зростання. Найбільш стабільний трафік зберігається у великих та добре позиціонованих торговельних центрах Києва. Серед них експерти виділяють River Mall та Respublika Park як найбільш успішні проекти – вони демонструють повну заповненість площ, стабільний потік відвідувачів та доходи, що вже повернулися не тільки до довоєнного, а й до доковідного рівня.
Для киян такі ТРЦ стали не тільки місцем покупок, а й соціальними просторами, що мають свою постійну аудиторію та інфраструктуру для відпочинку. При цьому змінилася й поведінка відвідувачів: середній час перебування скоротився з понад години до приблизно 50 хвилин, а кількість відвіданих магазинів – з 3–4 до 2-2,5.
Також ми писали, що один із ключових факторів, які повернули киян до ТРЦ – це стабільна наявність електроенергії під час знеструмлень. Як зазначала комерційна директорка відділу нерухомості Dragon Capital Наталія Кравець, мешканці столиці дедалі частіше сприймають торговельні центри як тимчасовий “оазис комфорту” – тут працює світло, інтернет, і можна перечекати блекаути в теплі. За її словами, кількість таких відвідувачів за рік зросла з 3% до 10%, а у вихідні дні — ще більше.