На Київ насувається спека: вантажівкам – зась

Літо ще не встигло як слід “показати себе”, а столиця вже готується до надмірного навантаження на асфальт. Глобальне потепління дається взнаки – торік такі обмеження запровадили лише наприкінці червня. Цього разу великоваговий транспорт зупинятимуть вже з 5 червня.

Про запровадження обмеження на рух великовагового автотранспорту у денний час попереджає комунальна корпорація “Київавтодор”. Посилаються на прогноз Укргідрометцентру, згідно з яким найближчі дні температура повітря перевищуватиме +28 градусів. За розпорядженням КМДА, при таких показниках забороняється рух містом транспорту з загальною вагою понад 24 тонни та навантаженням на вісь більше 7 тонн. 

Контроль за дотриманням нового режиму забезпечить патрульна поліція Києва. Обмеження діятимуть у ті дні та години, коли температура перевищуватиме порогову позначку. Аналогічне рішення ухвалюється щороку для збереження дорожнього покриття у спеку.

Водночас Укртрансбезпека продовжує рейдові перевірки вантажівок на дорогах столиці. Під час однієї з таких інспекцій 4 червня на Столичному шосе інспектори зупинили вантажівки RENAULT і два SINOTRUK, які мали ознаки перевантаження. Зважування підтвердило порушення: найбільше авто важило понад 52 тонни, що на 30% більше допустимого. На порушників наклали штрафи загальною сумою 85 тис грн і встановили блокувальні пристрої.

Щодо спеки, її реальні наслідки видно вже зараз: 3 червня на Південному мосту очевидці зафільмували, як асфальт буквально “поплив” під колесами машин. Шар покриття виявився настільки тонким, що шматки злазили вже на другий день після підняття температури. На відео видно, як дорожнє покриття розмазується, створюючи небезпечні ділянки для водіїв і пасажирів громадського транспорту. Це, звісно, питання до якості покриття, яке незабаром “перевірить” спека в усьому місті.

Кияни вимагають встановити валідатори в маршрутках

Як розповідав Інформатор, днями на сайті Київради зареєстрована петиція із закликом запровадити у столичних маршрутках електронний спосіб оплати.  Це не перша спроба, петицію з цього приводу міська влада вже відхиляла раніше, проте кияни не залишають цю ідею. Готівка в маршрутках створює ряд незручностей і проблем, як для пасажирів, так і для міста. І, перш за все, це прозорість та контроль за величезними фінансовими потоками, які роками знаходяться “в тіні”. Адже неможливо підрахувати ані пасажиропотік, ані обсяг заробітків приватних перевізників.

Також ми писали, що кияни просять припинити практику, коли на деяких перегонах між станціями метро у вагонах “працюють” жебраки. Зазвичай, йдеться про довгі перегони на мостах над Дніпром – між ст.м. “Дніпро” й “Гідропарк” на “червоній” лінії та між “Славутичем” та “Видубичами” – на “зеленій”. Пасажири скаржаться на сморід та неохайний вигляд торбарів.

Джерело