На шляхопроводі біля метро Дарниця у Києві вже демонтували перший прогон

У Києві вже демонтували перший прогон шляхопроводу біля ст.м. “Дарниця”. Нині над Броварським проспектом лишилася лише частина шляхопроводу, його другий прогон. Споруду 1963 року вирішили перебудувати наново через її аварійність – але параметри і конструкція нової будови будуть вже геть іншими. Збільшиться її ширина й довжина.

Про особливості реконструкції шляхопроводу на перетині Броварського проспекту та вул. Будівельників у Києві, неподалік від ст.м. “Дарниця”, розповів інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин у відеоогляді. Так, від 8 лютого 2025 року, коли будівельники перекрили рух транспорту шляхопроводом та одним із проїздів Броварського проспекту, вони вже встигли розібрати повністю перший прогін споруди – з боку парку “Перемога”.

Дорожники, каже Авдокушин, вже підготували проїзну частину, що розташована під демонтованим прогоном, для перенесення на неї руху транспорту. Спочатку будівельники розбиратимуть другий прогін саме над проспектом, а тоді – над лінією метро. Раніше були влаштовані всі палі (7+7) під обидві устійні опори нового шляхопроводу.

“З боку парку мостовики розбили їхні оголівки, зробили підбетонку та підготували арматуру паль до перев’язки з каркасом ригельної насадки. Там же, поряд, демонтовані старі ригелі”, – зауважив Павло Авдокушин.

Шляхопровід перебував у аварійному стані й потребував термінової заміни. Фото: Facebook Павла Авдокушина

Реконструкцію здійснює компанія “Автомагістраль-Південь” на замовлення КК “Київавтодор”. Споруду, побудовану 1963 року (тобто вже понад 50 років тому), визнали аварійною – і вирішили замінити повністю. До того ж, змінити її конструктив і параметри. Так, замість залізобетонного балкового трипрогонового шляхопроводу довжиною 59,5 метрів буде металевий двопрогоновий, довжиною 77,5 метри. Проміжну опору з центру проспекту приберуть, а ширина споруди збільшиться з 19 м до 22,3 м за рахунок розширення тротуарно-велосипедних блоків.

Скільки триватимуть транспортні незручності, та які рішення пропонують самі кияни

Нагадаємо, нещодавно Інформатор писав про те, що кияни стикнулися з транспортними незручностями через ремонт шляхопроводу поряд зі ст.м. “Дарниця” у Дніпровському районі міста. Відтак, вони звернулися до міської влади з проханням облаштувати додатковий переїзд через залізничну лінію в районі ст.м. “Лівобережна”. Зробити його пропонують між бульваром Верховної Ради та вул. Євгена Сверстюка неподалік.

Також ми писали, що тимчасові незручності біля станції метро “Дарниця” доведеться терпіти до кінця осені. На період реконструкції шляхопроводу, яка розпочалася 8 лютого, рух автотранспорту здійснюватиметься тут за тимчасовою схемою. І поки триватиме ремонт, поетапно впроваджуватимуть зміни в русі окремих маршрутів.

Джерело