У колаборації з українським косметичним брендом Dott Київ Цифровий випустив незвичайний для себе товар – бальзам для губ під назвою “Київський торт”. Звісно, у процесі створення обійшлося без мармеладу, горіхової крихти та білкових коржів із масляно-вершковим кремом. Проте розробники обіцяють, що він пахне так само ніжно та солодко, як оригінал, хоча його й не можна з’їсти.
Про новинку у своїй офіційній онлайн-крамниці Київ Цифровий повідомив 21 жовтня 2024 року на своїй сторінці в Instagram. Бальзам назвали поєднанням краси, догляду та ностальгії.
“Аромат справжнього київського торта миттєво переносить у теплі спогади дитинства, коли родина збиралася за святковим столом, або в атмосферу затишних київських вечорів”, – так поетично представили бальзам у міському застосунку.
Щодо практичних властивостей, повідомляється, що засіб для губ на 98% складається з натуральних масел, воску та вітаміну Е. Тобто усе, що потрібно для відновлення та захисту восени. Може використовуватися у якості щоденного догляду, нічної маски чи просто доповнення макіяжу. Хоча, може, згодиться й тим, хто слідкує за фігурою, але любить цей десерт. До речі, й коштує бальзам дешевше, ніж торт – 349 грн.
Як готують справжній Київський торт на заводі
Як розповідав Інформатор, в мережі опинилося відео, як на заводі готують “Київський торт”. З нього можна побачити, що більшість дій з процесу кондитери досі виконують вручну. Так, після формування кругляка самого торта, на нього збоку руками додають горіхову крихту – окремо на кожен тортик. Кремову кайму та оздобу у формі квітів з різних кремів зверху також наносять руками. Вручну накладають і славнозвісні фігурки мармеладу. Конвеєром їде вже повністю готовий кулінарний шедевр.
За свою сімдесятирічну історію Київський торт став просто культовим – одним із символів Києва та сувенірним подарунком.
“Київський торт” був одним з подарунків від Української РСР Леоніду Брежнєву на 70-річчя. Триярусний витвір кулінарного мистецтва складався з 70 коржів і важив понад п’ять кілограмів. Кажуть, генсекові подарунок настільки припав до смаку, що він вимагав від своїх кухарів повторити шедевр. Та все марно! В 2019 році в Україні навіть створили марку, присвячену Київському торту.