Шляхопровід біля метро “Почайна” у Києві знову став об’єктом уваги місцевих служб. Здається, що “велике будівництво Кличка” навколо вулиці Богатирської немає кінця. Проте цього разу замість будівництва чи ремонту, проектом передбачаються перевірки, але мету цих заходів наразі не розкрито. Раніше ми повідомляли про успішне завершення капітального ремонту у 2020 році. Тепер же шляхопровід перевірятимуть на залишкову міцність — з обох боків і за відокремленими контрактами.
Компанія “Київавтошляхміст” нещодавно уклала два окремих контракти на обстеження шляхопроводу, що перетинає вулицю Богатирську та проспект Оболонський поблизу метро “Почайна”. Перший контракт стосується частини з боку Мінської площі, а другий – з боку Північного мосту. Вартість кожного з контрактів складає 419,5 тис. грн, загалом – майже 840 тис. грн.
Виконавцем у обох випадках стало одне й те саме підприємство — ТОВ “Конструкторське бюро “Технодіагностика”. Завершити роботи планують до 31 грудня цього року. Міст, напевно, здивується такій підвищеній увазі, адже був відкритий після капітального ремонту лише у жовтні 2020 року.
Цікаво, що обидві закупівлі проведено без конкурсу. Як пояснює замовник, попередні відкриті процедури не відбулись через брак пропозицій, тому угоди уклали напряму. В обґрунтуваннях зазначено однакову мету: оцінка несної здатності споруди, виявлення залишкового ресурсу і внесення коректив до технічного паспорта.
Попри нещодавній капітальний ремонт, обстеження визнано “нагальною потребою”. У документації підкреслено, що мета – це не лише технічна оцінка, а й підготовка рекомендацій щодо подальшого використання. Для містян це означає, що міст, який чотири роки тому оновили за бюджетні кошти, знову підлягає повній перевірці.
Що саме викликало таку необхідність, у документах не вказано. Хоча, як зазначав під час відкриття у 2020 році Віталій Кличко, “завдяки якісному ремонту та використанню сучасних технологій, термін експлуатації конструкцій шляхопроводу буде не менше 35 років”. Під час ремонту, за словами міського голови, довелося фактично зводити опорні конструкції новими, адже за 30 років експлуатації шляхопровід жодного разу не ремонтувався.
У Києві розпочали капітальний ремонт автомобільного мосту, що веде на Троєщину
Нагадаємо, що Інформатор повідомляв, що з 9 травня розпочато ремонт ще одного великого автомобільного мосту. Ідеться про споруду через ріку Десенка (притока Дніпра), що з’єднує Троєщину з Трухановим островом. Але рух транспорту мостом обмежують не повністю, а частково – у напрямку станції метро “Почайна”, і це триватиме до кінця року.
Також раніше ми повідомляли, що на Північному мосту Києва заборонили рух двосекційним тролейбусам і автобусам. Таким чином, вже третій міст столиці має обмеження для вантажного та важковагового транспорту. До цього визнаний аварійним міст метро, а вагу транспорту, якому дозволено заходити на міст Патона у Києві, взагалі обмежили до 3,5 тонн (вага завантаженого пікапа).