Навіщо платити більше: кияни обурюються подвоєною сумою в платіжках за світло

Формулювання “рекомендована до сплати” сума у платіжках за спожиту електроенергію викликає роздратування та обурення у киян. Враховувати платіж на наступний місяць вони не згодні й вважають, що планування витрат на електроенергію – це особиста справа споживача, яка не стосується постачальника. І розрахуватися мешканці столиці воліють лише за спожите, а не за те, що очікується.

Незадоволення “запрошенням” у платіжках сплатити більше, ніж нараховано у минулому місяці, кияни висловлюють у коментарях на корпоративній сторінці компанії Yasno в Facebook. Людей дратує вдвічі більша сума, яка рекомендована до сплати, тож, вони дорікають постачальнику, що той “не бачить” показників минулого місяця. У відповідь у Yasno зазначають, що платити можна як завгодно, і пояснюють, звідки беруться подвоєні суми.

Виявляється, що цифра в повідомленні враховує рекомендований платіж на наступний місяць. Вона складається з суми за фактичне споживання, яке вже відбулося, і суми за очікуване споживання у поточному місяці. Ця сума для кожного клієнта визначається індивідуально і залежить лише від об’єму споживання в минулому місяці. Тобто, якщо у листопаді споживач використав 150 кВт-год, плановий платіж на грудень буде розраховано на той самий об’єм. Тож, “рекомендовано до сплати” – це плюсування сум за фактичне споживання й очікуване.

І така позиція у платіжці зовсім не означає, що споживача змушують оплатити світло авансом. Він розраховується на свій розсуд і може не звертати уваги на рекомендації постачальника, сплачуючи лише за фактично спожиту електроенергію. До речі, в Yasno зазначають, що насправді така система дозволяє клієнтам планувати витрати на електроенергію, сплачувати за світло на час відпустки або відрядження та не витрачати час на розрахунки щомісяця. А у разі, якщо внесений рекомендований платіж виявиться більшим, ніж клієнт спожив по факту, це буде враховано та відображено у рахунку наступного місяця як переплата.

Для забудьків у YASNO створили функцію автоплатежу за спожиту електроенергію

Як повідомляв Інформатор, у компанії-постачальнику електроенергії розробили спеціальну послугу щодо платежів за світло. Завдяки новій функції, ті, хто забувають своєчасно сплачувати за електроенергію, можуть більше не хвилюватися. До того ж, опцію можна налаштувати зручним для споживача способом. Взаємодію з YASNO можна налаштувати за кількома зручними для себе параметрами: як списувати кошти, з якої карти та за які рахунки. 

Також ми писали про те, що компанія YASNO запустила новий мобільний застосунок, який доступний лише мешканцям Києва та малому і середньому бізнесу з усієї України. Він дозволяє споживачам у будь-яку мить отримати доступ до функціоналу Особистого кабінету та вирішити більшість питань, пов’язаних з електропостачанням. За допомогою YASNO Mobile швидко передати показання, оплатити рахунок або переглянути споживання за попередні місяці.

Джерело