11–12 жовтня Київ перетворився на центр головної бігової події країни – 15-го ювілейного Київського марафону Незламності. Цього року захід об’єднав понад 13 500 учасників з 45 країн світу – військових, ветеранів, родини з дітьми, аматорів і професійних спортсменів. Разом учасники зібрали понад 2 мільйони гривень на підтримку Збройних Сил України.
NOVUS став партнером марафону як провідник здорових звичок, підтримавши учасників фруктовими зонами відновлення на Трухановому острові. Компанія доставила фуру свіжих фруктів, щоб кожен бігун зміг відновити сили після дистанції.
“Ми постійно підкреслюємо важливість якісного харчування, енергії та балансу. Марафон – це про силу звички вставати щоранку й рухатися вперед, незважаючи на втому чи виклики. Ми впевнені, що здорові звички починаються з турботи про себе. Тому ми раді бути поруч із бігунами, даруючи їм сили та нагадуючи, що разом можна подолати будь-яку дистанцію”, — Марія Коршикова, директорка з бренду та комунікацій NOVUS.
Команда NOVUS також взяла участь у марафоні як приклад єдності, взаємопідтримки та віри в силу спільноти.
Підтримка Київського марафону є органічним відображенням філософії бренду щодо здорового способу життя і послідовної позиції компанії, яка активно долучається до соціальних та благодійних ініціатив. NOVUS переконаний, що культура руху, підтримка один одного на шляху до кращого життя та турбота про себе – це те, що робить нас сильнішими.