Ощадливий шопінг: у Києві в Auchan Почайна відкрився аутлет-магазин

На території Auchan Почайна, що є одним із найбільших гіпермаркетів мережі у Києві, відкрився аутлет Auchan. Він пропонує не тільки величезний асортимент, а й можливість придбати брендові товари за цінами, значно нижчими за ті, що є в звичайних магазинах. І це робить шопінг ощадливим, що особливо корисно напередодні свят, коли всі шукають подарунки рідним і друзям.

Про відкриття магазину нового для Auchan формату повідомила пресслужба Асоціації рітейлерів України. Покупцям, які надають перевагу розумному споживанню, пропонується широкий асортимент одягу, взуття, аксесуарів та інших товарів із попередніх колекцій зі знижками від 30% до 90%. І це чудова можливість придбати бренди, що стали недосяжними через їхню високу ціну, до того ж, мова йде про різноманітніші категорії – від іграшок до посуду.

Пропонуючи широкий асортимент товарів торгових марок власного імпорту з минулих колекцій, в аутлет Auchan обіцяють регулярно поповнювати його в залежності від сезону. Крім того, в магазині діють спеціальні пропозиції: наприклад, кожні два тижні запроваджується знижка -20% на товари з червоним цінником у рамках акції “Встигни купити”. Анонсують і акцію “Таємний візок”, у якому покупців чекають унікальні пропозиції та сюрпризи.

Новий аутлет Auchan розташований в ТЦ Auchan Почайна за адресою: проспект Степана Бандери, 23. Працює щодня з 9:00 до 20:00, під час повітряних тривог тимчасово припиняє роботу для захисту клієнтів і співробітників. Для зручного онлайн-замовлення, для клієнтів доступна сторінка з асортиментом на сайті auchan.ua.

Кияни стали більше ходити до ТРЦ через знеструмлення

Нагадаємо, днями Інформатор розповідав про те, що відвідуваність київських ТРЦ зросла через відключення світла у столиці. Мешканці столиці почали відвідувати торгівельні центри навіть більше, ніж до пандемії, не кажучи вже про повномасштабне вторгнення РФ. Своєю чергою, оголошення про повітряну тривогу справляють нищівний вплив на розважальну частину ТРЦ – так, кінотеатри та дитячі ігрові майданчики порожніють з повідомленнями про атаку, а після відбою їхні відвідувачі вже не повертаються.

Також ми писали, що у київському ТРЦ Retroville відкрився новий якірний орендар, магазин Епіцентр Express. Це перший магазин цього ритейлера у форматі окремого орендаря серед великих столичних мегамолів. А самі переговори з Епіцентром, кажуть, були надзвичайно швидкими.

Джерело