Останній день Jumpalooza: на Арт-заводі Платформа у Києві проходить дитячий фестиваль

У Києві вдруге у 2025 році відбувається дитячий фестиваль Jumpalooza. 17 серпня – останній день святкувань та веселощів на території арт-заводу “Платформа”, що розташований у Деснянському районі столиці. Ми розкажемо, чим зацікавили як малечу, так і дорослих відвідувачів його організатори.

Про дитячий фестиваль повідомляє РБК-Україна, наводячи дані від організаторів. Від часу свого заснування фестиваль зібрав понад 46 тисяч гостей. Цими вихідними на вулиці Біломорській, 1 у Деснянському районі, поблизу станції метро “Лісова”, очікується ще 12 тисяч відвідувачів.

“Діти мають право на дитинство, незважаючи на те, що відбувається навколо. Саме тому команда Арт-заводу “Платформа” організовує подібні фестивалі. Це більше, ніж просто розваги. Ми прагнемо, щоб діти відчували радість, сміялися, бігали та стрибали, а батьки проводили час зі своїми дітьми. Поки звучить дитячий сміх, ми знаємо, заради чого працюємо”, – зазначив Офер Керзнер, меценат фестивалю та власник девелоперської компанії City Capital Group, одним з активів якої є арт-завод.

Фестиваль зосереджений у першу чергу на дітях. На території буде понад 10 тисяч квадратних метрів батутів, мега-гірок, надувних аренд та каруселей; басейни та водні гірки; анімація, ходулісти, безлімітні бульбашки, міми. Окрема локація буде організована для найменших відвідувачів.

Справжньою родзинкою фестивалю є шоу-програми: магічні фокуси, шоу мильних бульбашок, повітряні кульки, пінна дискотека та метафан-шоу. Крім цього, передбачені TikTok-руми для створення зіркових фото та відео, б’юті-зони з блискітками, тимчасовими татуюваннями та кольоровим волоссям для дітей і дорослих.

Для тих, хто прагне спокійнішого відпочинку або хоче перевести дух, організовані BBQ-зона, фуд-корт і прохолодні коктейлі. Також буде лаунж-зона та ринок з понад 100 брендів.

Кияни стали активніше відвідувати ТРЦ: причини та найстійкіші торговельні об’єкти

Нагадуємо, Інформатор повідомляв, що в останні місяці спостерігається позитивна динаміка відвідуваності ТРЦ у Києві. У січні 2025 року в середньостроковому плані до середньостатистичного торговельного центру столиці заходило вже 383 мешканці міста на 1 тис. кв.м площі, у порівнянні з 367 рік тому. Збільшення кількості торговельних площ також призведе до посилення конкуренції серед ТРЦ Києва.

Також ми повідомляли, що навіть у найтемніші місяці повномасштабної війни кияни продовжували купувати продукти, ліки та одяг. Більш того, відвідуваність столичних ТРЦ навіть зросла через відключення електроенергії. Четвертий рік війни підтвердив: найстійкішими торговельними об’єктами у Києві залишаються районні ТРЦ.