11 січня в містечку Українка на Київщині відкриє двері для відвідувачів ТРЦ Trepol. Свою назву він отримав на честь давньоруського міста, що колись стояло поряд з нинішнім селом Трипілля. А його фасад оздоблений трипільською мозаїкою, адже саме поблизу Українки наприкінці ХІХ століття виявили перші знахідки трипільської культури.
Про дату відкриття нового ТРЦ, який став першим із об’єктів мережі OBRIY Retail Park від девелопера Alterra Group, повідомила пресслужба Української ради торгових центрів. Загальна площа Trepol, який побудований на місці колишнього заводу з виробництва склотари, становить 3,5 тис. кв. м, тут передбачено сучасне укриттям на 300 кв. м і паркінг на 75 місць. На покупців чекають величезна “Фора” у новому форматі площею 1,2 тис. кв. м, Sinsay, Eva, “Укрзолото”, Master Zoo, lifecell, Vodafone та фудзона. Крім того, у ТРЦ працюватиме фітнес-клуб.
Щодо зовнішнього вигляду торговельного центру, воно досить незвичне. Фасад оздоблений унікальним мозаїчним панно, над яким кілька місяців працювала група київських художників. Мозаїка за мотивами трипільського мистецтва є не просто прикрашанням, а збереженням культурних традицій. Воно складається з двох частин – основне панно з фігуративними сюжетами та характерні для трипільського мистецтва орнаменти.
Рейтинг ТРЦ Києва за соцмережами: Respublika Park та Gulliver рекордно збільшили кількість підписників
Як повідомляв Інформатор, Українська рада торгових центрів проаналізувала SMM-активність українських ТРЦ у 2024 році. Серед київських торговельних центрів є ті, чия популярність залишається непохитною, а є й “чемпіони”, яких минулого року взагалі не було в рейтингу, а наразі вони займають досить високі позиції. Щодо загальної картини, до ТОП-20 найпопулярніших Facebook-акаунтів потрапили 11 київських ТРЦ, до двадцятки в Instagram – 8.
Також ми писали про те, що відвідуваність київських ТРЦ зросла через відключення світла у столиці. Мешканці столиці почали відвідувати торгівельні центри навіть більше, ніж до пандемії, не кажучи вже про повномасштабне вторгнення РФ. Своєю чергою, оголошення про повітряну тривогу справляють нищівний вплив на розважальну частину ТРЦ – так, кінотеатри та дитячі ігрові майданчики порожніють з повідомленнями про атаку, а після відбою їхні відвідувачі вже не повертаються.