Під Києвом відкрили тематичний маркет Сільпо, присвячений безглуздим винаходам

У Софіївській Борщагівці під Києвом 6 березня 2025 року відкрився новий тематичний супермаркет “Сільпо”. Він присвячений “чиндогу” – японському мистецтву корисних, але абсолютно марних винаходів. А оформлений у поєднанні стилів стімпанк і лофт: вийшло яскраво й не дуже зрозуміло.

Про відкриття нового тематичного магазина розповідає компанія “Сільпо” на своєму сайті. Там пояснюють: присвятили магазин японському мистецтву “чиндогу”, чи “тіндоґу” — так там називають винаходи, які покликані полегшити повсякденне життя, але насправді геть непрактичних.

Дизайнери поєднали різні стилі – вийшло цікаво й небанально

Дизайнери магазину поєднали стилі стімпанк і лофт, а з матеріалів використали цеглу, метал, зістарене дерево й бетон. Вхід прикрашає фриз із несподіваних предметів — старих касети, олівців, і конструктора LEGO, а підтримує усю конструкцію роборука.

Зі стелі у центрі звисає велокуля у вигляді кавуна. У ній розмістилася фігура Винахідника. У кондитерському відділі є карусель із солодощами, а у відділі алкоголю — коркотяг у вигляді літака. Також є кран, із якого крапають груші, та фотоапарат “Чиз”, що видає сир.

Відвідувачі витрачають деякий час, аби просто переглянути малюнки на стінах: вони заворожують
Відвідувачі витрачають деякий час, аби просто переглянути малюнки на стінах: вони заворожують

На парковці перед магазином встановили скульптуру “Мультитул”. Це кінь із рогом у вигляді консервного ключа. Коня створив київський скульптор Володимир Бєлоконь.

“Цей кінь — одночасно і символ, і інструмент. Він виглядає сюрреалістично, але водночас має практичну деталь — ріг, яким можна щось відкрити. У майстерні все має бути функціональним. Ця скульптура — це і шаховий кінь, і єдиноріг, і, можна сказати, частинка мене самого, що нагадує моє прізвище. Мабуть, це і є ідеальний марний винахід — саме в дусі концепції “Сільпо”, — розповідає Володимир Бєлоконь.

З матеріалів використали цеглу, метал, зістарене дерево й бетон
З матеріалів використали цеглу, метал, зістарене дерево й бетон

“Черноморка” нарешті дійшла до ТРЦ, а Сільпо готує круасани-велетні

Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що у одному з найбільших ТРЦ Києва, Respublika Park, днями відкрила свій ресторан мережа “Чорноморка”. Це перший її заклад у торговельно-розважальному центрі, а особливою “фішкою” відкриття саме цього закладу стала устрична дегустація. Пропонують і доставку – по місту, зокрема, у Голосіївському районі, де розташований ТРЦ.

Також ми розповідали, що у мережі “Сільпо” в Києві почали з’являтися круасани такого могутнього розміру, що одним можна нагодувати цілу компанію. Тим, хто небайдужий до солодкої випічки, потрібно тримати себе в руках: 540 грамів тіста легко можуть обернутися передбаченням у чеку на кшталт “Купальний сезон цього літа скасовується”. Адже в одному такому велетні, який коштує 299 грн, міститься добова доза вуглеводів.

Джерело