У споживачів нерідко виникають сумніви щодо правильності нарахувань за електроенергію – особливо, коли суми в платіжках зростають без очевидної причини. У таких випадках “ДТЕК Київські регіональні електромережі” рекомендує перевірити, чи коректно працює електролічильник. Зробити це можна швидко й без зайвих витрат.
Перш за все, потрібно провести просту самостійну перевірку вдома, зазначають у ДТЕК. Передусім, якщо ви не змінювали побутових звичок і не встановлювали нову енергоємну техніку, але лічильник раптом почав рахувати більше – це привід насторожитися. Провести первинну перевірку можна самостійно: достатньо повністю вимкнути всі електроприлади в помешканні та подивитися, чи продовжує лічильник рахувати кіловат-години. Якщо так – варто звернутися по експертизу.
Також сигналом до технічної перевірки є індикатори на дисплеї лічильника. Якщо на табло з’явилися повідомлення “Увага”, “Реверс”, “Земля” або зона Т4, це свідчить про можливу технічну несправність, і фахівці радять не зволікати із зверненням. Замовити експертизу лічильника або технічну перевірку можна онлайн — усього в кілька кліків.
На сайті ДТЕК Київські регіональні електромережі потрібно перейти до розділу “Послуги по лічильнику” та залишити заявку. Спеціалісти демонтують пристрій, проведуть експертизу та встановлять тимчасовий прилад з аналогічними характеристиками. Рахунок формується в залежності від характеристик приладу обліку електроенергії.
Які послуги є безкоштовними?
Компанія надає низку безкоштовних послуг, пов’язаних із роботою лічильника. Зокрема:
- якщо лічильник перестав працювати або згорів;
- потрібне опломбування після аварії;
- застарілий лічильник необхідно замінити;
- не працює автоматичний вимикач або затемнено скло боксу;
- на дисплеї з’явився напис «ERROR» або індикатор слабкого заряду батареї;
- потрібно перепрограмувати лічильник на тариф «день/ніч» чи зняти контрольні показники.
За які послуги доведеться заплатити?
Серед платних послуг – експертиза лічильника, встановлення або заміна пристрою, підключення електроенергії, опломбування/розпломбування, перехід на економний тариф, підключення приладу, придбаного самостійно, тощо. У ДТЕК Київські регіональні електромережі нагадують, що коректна робота лічильника та своєчасна передача показань – це запорука справедливих нарахувань за електроенергію. У разі підозри на несправність краще діяти оперативно, аби уникнути непотрібних витрат та спірних ситуацій із рахунками.
Підбили підсумки осінньо-зимового періоду й прибрали сміття біля київської “барахолки”
Нагадаємо, напередодні Інформатор писав про те, що компанія ДТЕК Київські електромережі підбила підсумки осінньо-зимового періоду 2024–2025 років. І вже можна казати не тільки про стабільність, а й покращення показників у порівнянні навіть із довоєнними роками. Це стало можливим завдяки тривалій та системні підготовці до зими.
Крім того, ми розповідали, що у Києві триває весняний двомісячник з благоустрою – велике прибирання столиці продовжиться до 15 травня. Одним із його амбасадорів стала компанія ДТЕК Київські електромережі, яка показала клас. Сумно відоме сміттєзвалище неподалік київської барахолки завдяки енергетикам припинило своє існування.