Підозрілі цифри в рахунку: у ДТЕК пояснили киянам, коли варто перевірити електролічильник

У споживачів нерідко виникають сумніви щодо правильності нарахувань за електроенергію – особливо, коли суми в платіжках зростають без очевидної причини. У таких випадках “ДТЕК Київські регіональні електромережі” рекомендує перевірити, чи коректно працює електролічильник. Зробити це можна швидко й без зайвих витрат.

Перш за все, потрібно провести просту самостійну перевірку вдома, зазначають у ДТЕК. Передусім, якщо ви не змінювали побутових звичок і не встановлювали нову енергоємну техніку, але лічильник раптом почав рахувати більше – це привід насторожитися. Провести первинну перевірку можна самостійно: достатньо повністю вимкнути всі електроприлади в помешканні та подивитися, чи продовжує лічильник рахувати кіловат-години. Якщо так – варто звернутися по експертизу.

Також сигналом до технічної перевірки є індикатори на дисплеї лічильника. Якщо на табло з’явилися повідомлення “Увага”, “Реверс”, “Земля” або зона Т4, це свідчить про можливу технічну несправність, і фахівці радять не зволікати із зверненням. Замовити експертизу лічильника або технічну перевірку можна онлайн — усього в кілька кліків. 

На сайті ДТЕК Київські регіональні електромережі потрібно перейти до розділу “Послуги по лічильнику” та залишити заявку. Спеціалісти демонтують пристрій, проведуть експертизу та встановлять тимчасовий прилад з аналогічними характеристиками. Рахунок формується в залежності від характеристик приладу обліку електроенергії.

Які послуги є безкоштовними?

Компанія надає низку безкоштовних послуг, пов’язаних із роботою лічильника. Зокрема:

  • якщо лічильник перестав працювати або згорів;
  • потрібне опломбування після аварії;
  • застарілий лічильник необхідно замінити;
  • не працює автоматичний вимикач або затемнено скло боксу;
  • на дисплеї з’явився напис «ERROR» або індикатор слабкого заряду батареї;
  • потрібно перепрограмувати лічильник на тариф «день/ніч» чи зняти контрольні показники.

За які послуги доведеться заплатити?

Серед платних послуг – експертиза лічильника, встановлення або заміна пристрою, підключення електроенергії, опломбування/розпломбування, перехід на економний тариф, підключення приладу, придбаного самостійно, тощо. У ДТЕК Київські регіональні електромережі нагадують, що коректна робота лічильника та своєчасна передача показань – це запорука справедливих нарахувань за електроенергію. У разі підозри на несправність краще діяти оперативно, аби уникнути непотрібних витрат та спірних ситуацій із рахунками.

Підбили підсумки осінньо-зимового періоду й прибрали сміття біля київської “барахолки”

Нагадаємо, напередодні Інформатор писав про те, що компанія ДТЕК Київські електромережі підбила підсумки осінньо-зимового періоду 2024–2025 років. І вже можна казати не тільки про стабільність, а й покращення показників у порівнянні навіть із довоєнними роками. Це стало можливим завдяки тривалій та системні підготовці до зими.

Крім того, ми розповідали, що у Києві триває весняний двомісячник з благоустрою – велике прибирання столиці продовжиться до 15 травня. Одним із його амбасадорів стала компанія ДТЕК Київські електромережі, яка показала клас. Сумно відоме сміттєзвалище неподалік київської барахолки завдяки енергетикам припинило своє існування.

Джерело