У день Державного прапора та напередодні Дня Незалежності Національний музей народної архітектури та побуту запрошує киян на великий ярмарок. Це буде не лише святкування, а й акт вдячності, підтримки та об’єднання. Головна мета події — зібрати кошти для постраждалих захисників.
23 серпня музей просто неба у Пирогово стане ареною для великого фестивалю-ярмарку “Правди сила”. Як повідомляють організатори, кожен відвідувач стане частиною важливої справи, а кожна покупка наблизить до відновлення. Всі зібрані кошти будуть направлені на протезування бійців, які отримали тяжкі поранення під час захисту своєї Батьківщини.
Гості заходу матимуть можливість відвідати ярмарок народного мистецтва, придбати крафтові вироби та насолодитися традиційними українськими стравами. Для малечі та дорослих заплановані майстер-класи з народних ремесел, декоративно-ужиткового мистецтва та традиційного хороводу. Атмосфера свята обіцяє бути теплою та цікавою для гостей будь-якого віку.
А також музичною — окрема програма чекає на концертній сцені. Виступлять військові оркестри Збройних Сил України та Національної гвардії. Динаміки додадуть рок-гурти CAVEPRAWNS та “Їжаки сміються”, відомі своїми патріотичними піснями та енергійними виступами.
Вартість входу на фестиваль становить 150 грн для дорослих. Для школярів, студентів, пенсіонерів та осіб з інвалідністю діють знижки – від 75 до 90 грн. Ярмарок розпочне свою роботу о 12:00 на території Музею просто неба по вулиці Академіка Тронька, 1.
Як у Києві полюють на бабусь зі сливами, і чи перейдіть ярмарки в онлайн формат
Нагадаємо, що нещодавно Інформатор повідомляв, що наведення ладу з організацією ярмарків у Києві відбувається важко через численні перепони. У КП “Київська спадщина”, яке відповідає за їхнє проведення, продовжуються затримки в керівництві, а створення онлайн-платформ для підприємців не захищає від корупції. Проте, певний порядок все ж існує, а “полювання” на стихійну торгівлю в різних районах столиці триває.
Також ми згадували, що у 2024 році в Києві відбулося понад 2000 продовольчих ярмарків, а щомісяця торговельні майданчики з фермерською продукцією відвідують близько 500 тисяч киян. Отже, основна функція ярмарків — соціальна: ті, хто вирощує продукцію, можуть продавати її без посередників. Незабаром у столиці з’явиться й електронна платформа з модулем, де буде представлена детальна інформація про кожного з продавців.