На шостому поверсі київського ЦУМу продають книги, які радше нагадують музейні експонати. І справа не тільки у розкішному вигляді, а й у ціні – дві арт-енциклопедії від німецького видавництва Taschen коштують 60 і 70 тис грн відповідно. І це той випадок, коли книжки купують не для читання, а для захоплених поглядів і навіть у якості інвестиції.
Більш дешевою, як би дивно це не звучало, є “The Making of Stanley Kubrick’s 2001: A Space Odyssey” . Книга-об’єкт про створення культової стрічки Кубрика коштує 60 050 грн і важить понад два кілограми. Усередині – архівні фото, концепт-арти, розкадровки, ескізи і вся нестримна, але задокументована фантазія творців “Космічної одіссеї”. Видання англійською, у твердій палітурці, з фірмовим футляром – майже як чорний моноліт з фільму.
Дорожчою і більш ефектною є книга “Rocky. The Complete Films”, арт-видання за мотивами кіносаги про Роккі Бальбоа вартістю 70 050 грн. У комплекті: масивна книга, яка важить аж 11 кг, копії рукописів Сильвестра Сталлоне, три постери та його факсимільний автограф. Це арт-видання – один з усього 25 екземплярів лімітованої серії Art Edition ‘Rocky III’, і воно має всі шанси потрапити не до бібліотеки, а у скляну вітрину.
З погляду колекціонера, обидві книги – це цілком логічна інвестиція. Taschen позиціонує такі видання як предмети мистецтва. Вони мають обмежений наклад, оформлення з розмахом і частіше зростають у ціні, ніж знецінюються. У західних колах це навіть подарункова традиція: не квіти, а книга вагою з кавоварку.
До того ж, вся ця розкіш – насправді, про емоції. Хтось дивиться “2001: A Space Odyssey” як кіно, а хтось – як одкровення. Комусь “Роккі” – це просто бойовик з молодим Сталлоне, а для когось – символ упертості, м’язів і VHS-дитинства. І коли такі емоції запаковують у жовтий футляр чи монументальний том, цінник у 70 тис грн перестає дивувати. Ну, майже перестає.
ЦУМ продає найдорожчий комплект постільної білизни у Києві та запровадив сервіс з доставки й примірювання одягу на дому
Нагадаємо, в найелітнішому ТРЦ Києва, ЦУМі на Хрещатику, продають постільну білизну та ковдри, один комплект яких коштує чверть мільйона гривень. Йдеться про вироби елітного швейцарського бренду домашнього текстилю від Christian Fischbacher. Нічний спокій та затишок за такі гроші створюють шовк і сатин – найкраще, з погляду маркетологів, поєднання.
Сам виробник повідомляє на сайті, що створює люксові текстильні вироби вже більш ніж 200 років, та розробляє унікальні високоякісні тканини, килими, шпалери та аксесуари для домашнього вжитку з 1819 року.
Також ми розповідали, що ЦУМ запровадив сервіс із доставки та примірювання одягу “на дому”. Відповідна рекламна кампанія ведеться у Facebook та інших соціальних мережах. Поки що послуга шопінгу із виїзною приміркою зробили безкоштовною, достатньо просто обрати одяг з того, що виставлений на сайті ЦУМ, додати до корзини та обрати функцію виїзної примірки.