Що таке кідалти: у ТРЦ Retroville відкрився магазин іграшок для дорослих.

У ТРЦ Retroville в Києві запрацював “Будинок Іграшок” у новому форматі. Це захопливий експеримент: приблизно 20% площі відведено під зони з розширеним асортиментом, що призначені для дорослих, які купують іграшки для себе. Також передбачено геймінг-зону з PlayStation, трек Hot Wheels та великий “острів” із бізібордами.

Про оновлення повідомляє Українська рада торгових центрів. Новий “Будинок Іграшок” у ТРЦ Retroville має загальну площу 1161 кв. м і оновлений дизайн, що включає ряд інтерактивних зон: великий острів з бізібордами, геймінг-зону з PlayStation, трек Hot Wheels, зону для гри з Barbie, тематичні фотозони та інсталяції з популярними персонажами.

Особливістю магазину є те, що 20% його площі відведено під “дорослих дітей” – кідалтів. Саме тут представлені іграшки, які можуть зацікавити перш за все покупців, які досягли повноліття, а іноді й більше. І, як показує практика, експеримент виявився успішним: у перші дні відкриття середній час перебування клієнтів у магазині на 40% перевищив середній показник по мережі.

Компанія зауважує стійке зростання дорослої аудиторії, яка купує іграшки для себе. З цією метою в магазині розширено асортимент для кідалтів: колекційні фігурки, настільні ігри, книги (включаючи дорослі серії), преміальні ексклюзивні іграшки, рідкісні колекційні серії, а також геймінг і аксесуари.

Коли відновить роботу ТРЦ Gulliver, і можливі критичні зауваження до проєктантів ТЦ на виході з метро “Академмістечко”

Нещодавно стало відомо, що пристрасті навколо ТРЦ та БЦ Gulliver у Києві наростають. Ощадбанк повідомив, що напередодні передачі майна консорціуму банків було пошкоджено критичне обладнання та системи життєзабезпечення комплексу. З іншого боку, у ТОВ “Три О”, що управляла будівлями раніше, заявили, що жодних претензій до управління Gulliver не виникало, і аварій чи техногенних загроз не було.

Також ми розповідали, що ідея будівництва великого ТРЦ на виходах з метро “Академмістечко” викликала обурення серед транспортних експертів та громадських активістів. Вони звинувачують міську владу в недостатній увазі до інтересів пасажирів і виведенні на перший план інтересів забудовників. Експерти акцентують увагу на тому, що цей проєкт може повторити помилки, допущені під час забудови на “Героїв Дніпра” та “Лісовій”, які, на жаль, не стали уроком для майбутніх проєктів.