На вулиці Глибочицькій у Києві, де триває значна реконструкція колій, знову з’явився infamous трамвай К1 №321. Саме тут, 6 серпня 2024 року, сталася величезна автотроща – некерований вагон без водія та гальмів мчав з пагорба, що простягається від Лук’янівки до Подолу, зносячи все на своєму шляху. Менше ніж через рік після цього, винуватець аварії, яка лише дивом не призвела до великої трагедії, знову на маршруті.
Про це на своїй Facebook-сторінці повідомила Київська транспортна спільнота “КТС”. Враховуючи обсяг аварії в серпні, в якій постраждали 10 автомобілів та шестеро їхніх власників, не всі повірили, що це був той самий К1, який спричинив такі серйозні наслідки. Проте транспортні експерти підкреслюють, що сам вагон не дістав серйозних ушкоджень – він не зійшов з рейок, встоявши вертикально, зупинившись внаслідок того, що врізався в наступний трамвай Tatra T3 № 5563.
Наслідки могли бути набагато гіршими як для самого трамваю, так і для учасників дорожнього руху. К1 №321, який стояв на зупинці “вул. Січових Стрільців”, пролетів згори крутим спуском вулиці Глибочицької близько 900 метрів. Він пошкоджував автівки на своєму шляху, і було б серйозною трагедією, якби в Tatra, в яку він врізався, були пасажири. Але водійка встигла помітити некерований трамвай, що мчав на них згори, і наказала пасажирам терміново виходити.
На півкроку від серйозної катастрофи: що сталося з трамваєм і які були висновки Київпастрансу
Нагадаємо, Інформатор повідомляв, що у вівторок, 6 серпня, столиця опинилася на межі великої біди. Порожній трамвай, який стояв під ухилом, і під колеса якого водій ще не встиг закласти блокуючий “башмак” (ручне гальмо), почав рухатись у зворотному напрямку. В результаті вагон набрав значну швидкість – на відео з камер спостереження видно, як він проходить поворот вулицею Глибочицькою на Подолі майже на двох колесах, зносячи автівки з дороги.
Винним в інциденті визнали водія трамвая [джерело] – у КП “Київпастранс” відразу після аварії заявили, що в рейс на маршрут відправили справний трамвай. Розслідування дійшло висновку, що причиною ДТП є необережні дії водія, який під час зупинки на перемикачі допустив кілька серйозних порушень правил експлуатації.
На час проведення необхідних службових і слідчих дій водія відсторонили від роботи. Також були оголошені догани заступнику директора з експлуатації транспорту та начальнику відділу безпеки руху трамвайного депо імені Т. Шевченка, де приписаний трамвай. Що стосується подальших дій, можна лише здогадуватися. Ймовірно, винного водія позбавили прав керування транспортним засобом, і він може втратити роботу. Згодом саме йому КП “Київпастранс” переадресує цивільні позови про компенсацію за пошкоджені автівки – адже в процесі руху трамвай завдав шкоди близько 10 автомобілям.