Смуга для автобусів на вулиці Рейгана у Києві перетворилась на стихійну парковку

На новій автобусовій смузі вулиці Рональда Рейгана, замість громадського транспорту, виявилися припарковані автомобілі. Вони почуваються там комфортно, оскільки евакуатори поки що не виявили цього “зручного місця”, а автобуси проходять тут досить рідко. У результаті, після появи нової розмітки, вона швидко втратила свою первісну функцію.

На Троєщині, вулиця Рональда Рейгана завантажена автомобілями, що парковані на новій смузі для автобусів, про це повідомляє Facebook-спільнота “Київ оперативний”. Розмітку нанесли нещодавно, але ділянка, призначена для автобусів, перетворилася на велику стихійну парковку. Місцеві жителі активно дискутують про цю ситуацію в соцмережах, і більшість із них не бачать сенсу в існуванні цієї смуги, оскільки громадський транспорт тут курсує рідко, а заторів не було навіть без автобусної інфраструктури.

Ті, хто виступає проти стихійного паркування, наводять аналогії з іншими вулицями, такими як Максимовича, де смуга спочатку також була зайнята автомобілями, але регулярні рейди евакуаторів поступово вирішили цю проблему. Однак, багато коментаторів сумніваються в тому, що на Рейгана рейди будуть ефективними, або взагалі відбудуться. Дехто вважає, що інфраструктуру створили лише формально, метою стало витрачання бюджетних коштів, без реального наміру покращити рух. Висловлюються й звинувачення, що таким чином “відмивають гроші” або створюють можливості для додаткових штрафів.

Крім того, зазначають, що деякі припарковані автомобілі належать співробітникам місцевого управління поліції, що викликає додатковий скепсис щодо реального контролю. Проте заступник директора Департаменту територіального контролю Сергій Дубенко повідомив, що інспекція з паркування вже запланувала рейд на цій ділянці.

Активісти також звертають увагу на бюрократичні затримки з боку Департаменту транспортної інфраструктури, який кілька місяців не погоджував схему організації дорожнього руху на Рейгана. Як зазначає активіст Павло Постоєнко, ще навесні всі інші відомства, включно з патрульною поліцією та “Київавтодор”, вже погодили схему, але Департамент затягував розгляд. В серпні стало відомо, що у “Київавтодору” вже немає коштів на реалізацію навіть частини проєкту в цьому році. Офіційна відповідь Департаменту стверджує, що повну реалізацію нової схеми організації дорожнього руху на вулиці Рейгана планують завершити у 2026 році.

Паркомісця стають окремим об’єктом нерухомості – нова тенденція

Нагадаємо, нещодавно Інформатор писав про те, що паркомісця в Києві стають окремим об’єктом нерухомості та привабливою інвестицією. Машиномісце в центрі столиці сьогодні може коштувати дорожче, ніж житло. Але на відміну від квартир, які можуть роками залишатися непроданими, такі об’єкти приноситимуть прибуток інвесторам одразу.

Також ми повідомляли, що на місці занедбаного ринку у “Ямі” біля Центрального вокзалу облаштовують новий паркінг. Там створюють паркомісця, щоб вирішити проблему, що виникла біля вокзалу після зміни організації руху транспорту і будівництва велодоріжок на місці колишньої парковки.