Спонтанно, але влучно: ROZETKA відкрила свій перший поп-ап магазин-кафе в Києві

До свого 20-річчя ROZETKA представила перший в історії компанії поп-ап магазин – тимчасовий торговельний простір, створений у конкретному місці на обмежений термін для просування бренду або продукту. Новий формат зʼявився на вході до інтерактивної виставки “Третє дихання” в Києві і несподівано перетворився на повноцінну кав’ярню. Після киян познайомитися з ним зможуть і мешканці інших міст.

Про це повідомила Українська рада торговельних центрів. Початково в магазині мали продавати лише сувенірну продукцію: футболки, іграшки та інші брендовані речі. Проте через велику кількість відвідувачів та черги на вході організатори звернулись до ROZETKA з проханням додати до асортименту воду та снеки. 

Реакція була миттєвою. “Не шукайте інше кафе — ми зробимо своє”, – відповіла співзасновниця компанії Ірина Чечоткіна. Вже за один день простір трансформували у справжню кав’ярню, де можна придбати каву, лимонад, морозиво, сендвічі, десерти та круасани.

Як пояснив співзасновник компанії Владислав Чечоткін, ідея кав’ярні ROZETKA народилася всередині команди ще раніше – під час внутрішньої освітньої програми Mini MBA. Тож, знадобився лише привід, щоб втілити її в життя. Поп-ап працюватиме у виставковій зоні до 26 травня, а згодом вирушить у турне дев’ятьма містами України, вже в іншому форматі. Деталі масштабного проєкту обіцяють оголосити пізніше.

Інтерактивна виставка “Третє дихання”, біля якої відкрили магазин-кафе, присвячена ментальному здоровʼю. Тут понад 50 інсталяцій, VR-зони, арт-об’єкти та практики, що допомагають опанувати емоції й знайти внутрішній ресурс. Тож, невимушений простір від ROZETKA органічно доповнює атмосферу як місце, де можна відпочити, зарядитись і трохи видихнути.

ТРЦ Dream на Оболоні у Києві повністю відновлять вже за тиждень

Як повідомляв Інформатор, столичний ТРЦ Dream, що постраждав внаслідок нічної дронової атаки 4 травня, відновив роботу 80% орендарів до вечора того ж дня. Крім того, його співвласник Гарік Корогодський розповів, що на заклик про допомогу відгукнулися майже усі київські ТРЦ та численні бізнеси. Такими темпами, обіцяють у Dream, будівлю повністю відновлять вже за тиждень. За словами Корогодського, через атаку частково пошкоджений фасад Dream berry, в деяких приміщеннях вибиті двері та посипалось скління. Покрівля не постраждала. Розмір збитків компанія поки не підраховувала.

Також Інформатор писав про те, що у приміщенні Житнього ринку пройшла презентація проєкту ревіталізації будівлі й самого торговельного простору, запропонована інвестором Андрієм Журжієм і його компанією “Inzhur”. Це – лише один з заінтересантів, хто бажає викупити (чи приватизувати) споруду. Втім, пропозиції цікаві й заслуговують на увагу. І вже відомо, що інвестор не проти вкластися у перетворення Житнього на мега-фудкорт, крім того, там збережуть, власне, ринок і облаштують теплиці.

Джерело