Комунальна корпорація “Київавтодор” закінчує сезон активних ремонтних робіт на дорогах столиці, продовжити який цього року дозволила погода. Вони у 2024-му були різного масштабу – від капремонту Центральної Садової до перекладання асфальтобетонного покриття на Володимирському узвозі та дрібного, так званого “ямкового” ремонту. Проте не все заплановане реалізовано – наразі “великі” роботи виконані на 80%.
Про це в інтерв’ю “Вечірньому Києву” повідомив генеральний директор КК “Київавтодор” Олександр Федоренко. За його словами, процес наразі триває, поки сприяє погода. Але облаштування асфальтобетонних шарів на всіх об’єктах капремонту фактично завершене.
Хоча, як відомо, ремонт доріг – справа, яка може тривати вічно, тож на наступний рік вже є нові плани. За інформацією керівника Київавтодора, розпочато проєктування капітального ремонту на проспекті Валерія Лобановського. Тендер був проведений влітку цього року, на розробку проектно-кошторисної документації цього капремонту виділено майже 14 млн грн. Ремонт стосується не всього проспекту, а тільки тієї його частки, що розташована у Солом’янському районі – від вулиці Володимира Брожка до Севастопольської площі.
Також у планах капремонт вулиці Зрошувальної у Дарницькому районі, на який буде витрачено 6,5 млн грн. Старт робіт анонсований на початку 2025-го, і до кінця року їх обіцяють закінчити. За словами Федоренка, розпочали проєктування й ремонту вулиці Міської, що є частиною Кільцевої дороги та веде від Гостомельського шосе до проспекту Академіка Палладіна.
“До кінця року завершимо роботи на Кільцевій дорозі від Жулянського шляхопроводу до повороту на Вишневе. Тут основний проїзд повністю зробили, завершуємо пандуси й ремонт підземного пішохідного переходу в районі повороту на Вишневе. Завершуються роботи на вулиці Центральній Садовій, яка також буде введена в експлуатацію цього року. А ще на завершальному етапі роботи на вулиці Митрополита Василя Липківського”, – зазначив гендиректор Київавтодору.
Серед того, що зробили у цьому році менш масштабного, ремонт вулиць Виставкової, Вірменської, Бориспільської, Крайньої, Іллінської, Бетховена, Нової (за лінійним принципом — від Жулянського шляхопроводу до центру міста), Естонської, на Оболонському проспекті, Володимирському узвозі, Гостомельському шосе. Проведені ремонти на Північному й Південному мостах, на шляхопроводі на вул. Камишинській. Як наголошує Федоренко, наразі будь-які роботи, крім ямкового ремонту, проводяться за всіма вимогами безбар’єрності. А все, що поки не дороблено з поточних ремонтів, обіцяють закінчити до середини листопада.
Ще один об’єкт великого будівництва у Києві: на Оболоні “з нуля” перебудовують міст
Нагадаємо, у серпні Інформатор писав про те, що у Києві з’явився ще один об’єкт інфраструктури, де ведеться капітальний ремонт. Мова про автомобільний шляхопровід на Оболоні, на перетині вулиць Богатирської та Лугової. Роботи на ньому почали всередині літа, і у серпні вже демонтували асфальтне покриття і бетонні укоси мосту.
Також ми розповідали про важку дилему, що постала згодом перед будівельниками: коли компанія-підрядник Укртрансміст демонтувала бетонну стяжку на частині мосту, та зняла 10 найбільш аварійних балок мосту, виявилося, що інші балки також у поганому стані. Ми припускали, що підрядник і замовник досягнуть згоди і будуть знімати також інші балки. А відтак, перебудований повністю може бути вже весь міст.