Свої знайомства в пошуку нового господаря: на Позняках у Києві виставлено на продаж популярну бургерну.

На житловому масиві Позняки в Києві виставлено на продаж один із найбільш популярних бургерних закладів лівого берега – “Свої люди”. Інформації про закриття закладу на фоні масового зникнення гастрономічних локацій у столиці наразі немає – власник пропонує працюючий бізнес тим, хто бажає увійти в ресторанний світ без початкових ризиків. Це можливість отримати бренд з лояльною клієнтською базою, високим рейтингом та підтримкою шеф-кухаря.

В оголошенні, яке з’явилося 14 жовтня на одній з платформ з продажу нерухомості, йдеться про пропозицію діючого бізнесу – бургерної “Свої люди”, що з 2022 року успішно функціонує на Позняках. Заклад займав підвальне приміщення площею 36,5 кв. м., повністю обладнане для роботи. Серед переваг – стабільний потік відвідувачів, рейтинг 4,8 у Google на основі 136 відгуків та понад 1300 підписників в Instagram.

Продавець зазначає, що новий власник отримує повну підтримку від засновника. Це включає технологічні карти, рецепти, контакти постачальників, допомогу з підбором персоналу та запуском бізнес-процесів. Як підкреслюється в оголошенні, заклад рентабельний і має великий потенціал для розширення: запуску доставки, відкриття другої точки або розвитку франшизи.


Назва закладу не випадкова, адже власнику було важливо, аби гості були своїми людьми, не боялися ділитись думками та розслаблятись без осуду

“Свої люди” відкрилися в липні 2022 року, представляючи себе як невеликий гастропаб з великою метою – створити простір, де “люди можуть бути справжніми”. Засновник, шеф-кухар Вадим Ярема, вже мав більше 17 років досвіду роботи в київських ресторанах і прагнув реалізувати власне бачення кухні та обслуговування.

Заклад відразу привернув увагу киян завдяки своїй атмосфері та доступним цінам. Кожного місяця Ярема розробляв новий бургер, додаючи до меню несподівані поєднання інгредієнтів. Наприклад, у жовтні відвідувачі смакували бургер із манго, у вересні – з динею чи інжиром, а влітку – з персиком. Також у меню завжди можна знайти варіанти з камамбером, креветками, халумі, кімчі, ананасом і авокадо.

Гостям подобалися “Свої люди” за гастрономічну щирість і креатив. Наприклад, бургер Surf & Turf поєднує яловичу котлету з креветкою, а Formaggio містить одночасно чотири сири – чедер, камамбер, горгонзолу та халумі. У меню також є класичні страви, такі як чізбургери з беконом і яйцем.

Причини продажу закладу поки залишаються невідомими. На сторінках бургерної в Instagram немає жодних коментарів з цього приводу. Ще в липні заклад святкував своє триріччя і публікував вдячні пости на честь гостей та плани на подальший розвиток. Тоді команда обіцяла нові смакові експерименти та ще більше “своїх людей”.

Чому ресторани Rezept та INCH у центрі Києва не змогли втриматися на плаву

Нещодавно стало відомо, що в центрі Києва, на вул. Липській, виставлено в оренду приміщення, яке раніше займав монобар-ресторан Rezept. Цей заклад працював з жовтня 2020 року та пропонував власний алкоголь та авторські коктейлі. Однак, площа головного приміщення складала лише 35 кв. м., що заважало стати повноцінним рестораном.

Крім того, стали відомі причини закриття ресторану зірки футболу Зінченка INCH на вул. Жилянській, який проіснував лише рік. Експерти вважають, що основними причинами стали неправильна локація та концепція, обрана футболістом.