У Києві один з онлайн-магазинів алкоголю почав реалізовувати горілку в інноваційному пакуванні. Йдеться про пластикові “стіки”, подібні до тих, у яких часто пропонують каву “три в одному” або кетчуп. В одному пакуванні міститься 50 г алкоголю, а придбати можна відразу 5 л напою – доставлять його споживачу у звичайній картонній коробці.
Горілку в новому форматі було знайдено на сайті одного з онлайн-магазинів алкогольних напоїв. Це новинка, яка представлена у розділі з горілками великого обсягу.
“Зручний формат горілки у стіках — ідеальне рішення для свят, пікніків і вечірок. Кожен стік містить 50 грамів високоякісної горілки, що дозволяє легко контролювати кількість і ділитися з друзями”, – зазначають на сайті магазину про свій продукт.
На даний момент доступний лише один об’єм горілки – 100 штук по 50 г, тобто 5 літрів. В оголошенні вказано, що порційне пакування є “гігієнічним і зручним”, що з маркетингової точки зору є цікавим способом привернення уваги до продукту. Кияни вже помітили цю новинку і активно обговорюють її у соцмережах.
“До останнього думав, що це жарт. Нарешті суспільство починає дбати про тебе”, – іронізує Станіслав Макурін. – “Чи відрізняється смак горілки у стіках від скляної пляшки?” – запитує в колеги киянка Альона Гринько, яка раніше була кандидатку від однієї з політичних партій в Одесі.
Проте є й недоліки, особливо для екології: враховуючи, що таке пакування зручно брати з собою на природу – “на шашлики” чи “на риболовлю”, можна очікувати, що пластикові стіки залишатимуться на місцях відпочинку. В умовах, коли деякі кияни не налаштовані прибирати за собою (докази цьому можна знайти в будь-якому лісі в радіусі 30 км від столиці), забруднення навколишнього середовища пластиком стає неминучим.
Віскі за ціною однокімнатної квартири та пляшечка кока-коли з сумною історією
Нагадаємо, минулого року на одному з українських маркетплейсів була виставлена на продаж пляшечка Кока-коли, виробленої в момент початку повномасштабного вторгнення Росії в Україну. Сумний сувенір продавали за 777 гривень, а його власник проживав в Одеській області. Ззовні це звичайна пляшка – її не відкривали, вона виглядає новою, а дата та час виробництва вказані на пластиковій етикетці.
Також ми розповідали, що в Києві знайшли місце, де реалізується один з найдорожчих напоїв у країні. Йдеться про 50-річний елітний віскі вартістю, як однокімнатна квартира. Пляшку The Balvenie виставлено у ТЦ “Мандарин Плаза”, де розташований магазин Le Silpo (мережа преміальних делікатесних маркетів, створена при відомій мережі ГК “Fozzy Group”).