Ті, хто рухає Київ: Київпастранс шукає персонал для майже усіх депо

Комунальне підприємство “Київпастранс” знову стикається з серйозним дефіцитом кадрів, і інформація про новий набір співробітників охоплює практично всі столичні депо. Оголошено безліч вакансій для водіїв, слюсарів, електромонтерів, інженерів, контролерів, а також бухгалтерів, майстрів та підсобних працівників. Загальна кількість спеціалістів, яких потребує Київ для активного функціонування, становить 132 вакансії.

Найбільша кількість робітників різних спеціальностей потрібна в Автобусному парку №8 — тут доступні більше 20 відкритих посад. Зокрема, виглядають необхідними водії, провідні інженери, контролери, електри, техніки обліку робочого часу, оператори заправних станцій та начальники майстерень. У парках №2, №5 і №6 також активно ведеться набір працівників, зокрема, водіїв, малярів, механіків і електрогазозварників.

В тролейбусних депо вакансій менше, але основні посади все ще залишаються вакантними. У тролейбусному депо №1, наприклад, шукаються водії, токарі, слюсарі та майстри з техобслуговування. У депо №2 і №3 впроваджено окрему систему навчання — тут охочі можуть стати навіть учнями, а також брати участь у навчанні слюсарів-електриків та мийників рухомого складу. Найменше відкритих вакансій на сьогодні в Куренівському тролейбусному депо — потрібні лише контролер та слюсар для ремонту рухомого складу.

Проблема не є новою і почалася з мобілізації: фахівців не бронюють, а деякі з них пішли на фронт. В результаті в “Київпастрансі” виникла нестача водіїв та технічного персоналу. Експерти додають, що ситуацію погіршують також низькі зарплати, брак оновлення техніки та застаріла інфраструктура.

Незважаючи на це, підприємство намагається стабілізувати ситуацію, зокрема через навчання нових кадрів. З 1 серпня в Навчально-курсовому комбінаті розпочали заняття для нових водіїв тролейбусів. Курс триває 12 тижнів, включає практичну підготовку на спеціально призначеній техніці, а після завершення слухачі отримують державне свідоцтво та можливість працевлаштуватися.

Представники “Київпастрансу” відзначають, що цього року професію водія у їхньому навчальному центрі здобули понад півтори сотні осіб. Наразі підготовлено ще дві групи — водіїв автобусів і трамваїв, а восени планується новий набір. Навчання безкоштовне, пройти його можна як за направленням Центру зайнятості, так і за внутрішніми програмами підприємства.

Вакансії також доступні в Дирекції КП “Київпастранс”. Серед них — головний механік, інженер з охорони праці, диспетчер автоматизованої системи, бухгалтер і провідний економіст з матеріально-технічного забезпечення.

Трамваї-”перевертні” та нова швидкісна лінія до Бучі

Неодноразово Інформатор повідомляв, що в Києві деякі трамваї змінюють номер маршруту прямо під час руху. Про це свідчать кияни у професійних пабліках соціальних мереж. Вони зазначають, що такі зміни стають помітними під час перевірки руху трамваїв — наразі це можна робити за допомогою додатку, який транслює дані з трекерів всередині рухомого складу. На метаморфози з номером маршруту 5 березня звернув увагу один з учасників групи у Facebook “Пасажири Києва”, де кияни діляться враженнями та скаржаться на недоліки транспортної системи міста.

Крім того, ми вже згадували про ініціативу запустити трамвай з Києва до Бучі, про що говорила народна депутатка Олена Шуляк ще в середині січня 2024 року. Як зазначила депутат, цей проект входить до програми комплексного відновлення Київщини, і точний маршрут трамваю виглядає так: “Київ-Буча-Гостомель-Блиставиця”. Однак фахівці, які займалися дослідженням розвитку саме транспортної інфраструктури області, не знайшли в програмі згадок про проект, про який розповіла парламентарій. А в соціальних мережах незабаром почали жартувати, що набагато цікавіше було б продовжити метро прямо до Броварів.