Впродовж трьох днів, з 3 по 5 січня, відвідувачі ТРЦ River Mall матимуть можливість відправитись у магічну подорож із чарівним “Експресом Санта Клауса”. На дорослих і маленьких мандрівників чекає 45-хвилинне шоу, яке відбувається у гігантському експресі – казковому локомотиві та чотирьох інтерактивних вагонах. А впродовж всієї подорожі – приємні подарунки від самого Санти.
Про це повідомила пресслужба ТРЦ River Mall, яка попереджає, що для подорожі потрібно тепло одягатися, адже вона відбувається на вулиці. У зимовому потязі учасники матимуть можливість зазирнути за лаштунки роботи Санти та його помічників. Відвідати чотири інтерактивні вагони: наприклад, у “вагоні краси” на гостей чекає казкове перевтілення, чарівний новорічний макіяж і казкові декорації для створення яскравих фото. А у “вагоні здоров’я” вони зможуть спробувати приготувати магічний гель Санти за його таємним рецептом.
“Мобільна резиденція Санти покаже гостям його побут, там розкажуть, чим займається різдвяний чарівник у вільний від роботи час. Крім цікавого сюжету, яскравих декорацій та зустрічі із Сантою, наприкінці подорожі на кожного гостя Експресу чекають подарунки та сюрпризи”, – повідомляють у ТРЦ River Mall.
Вхідний квиток можна придбати на місці, його вартість – 430 грн, дітям до 3 років квиток не потрібен. Локація працює з 10:00 до 20:00 за адресою Дніпровська Набережна, 12, перерва з 14:00 до 15:00. Тривалість шоу – 45 хвилин, старт сеансу – кожні 20 хвилин, а остання подорож розпочинається о 19:20.
Рейтинг ТРЦ Києва за соцмережами: Respublika Park та Gulliver рекордно збільшили кількість підписників
Як повідомляв Інформатор, Українська рада торгових центрів проаналізувала SMM-активність українських ТРЦ у 2024 році. Серед київських торговельних центрів є ті, чия популярність залишається непохитною, а є й “чемпіони”, яких минулого року взагалі не було в рейтингу, а наразі вони займають досить високі позиції. Щодо загальної картини, до ТОП-20 найпопулярніших Facebook-акаунтів потрапили 11 київських ТРЦ, до двадцятки в Instagram – 8.
Також ми писали про те, що відвідуваність київських ТРЦ зросла через відключення світла у столиці. Мешканці столиці почали відвідувати торгівельні центри навіть більше, ніж до пандемії, не кажучи вже про повномасштабне вторгнення РФ. Своєю чергою, оголошення про повітряну тривогу справляють нищівний вплив на розважальну частину ТРЦ – так, кінотеатри та дитячі ігрові майданчики порожніють з повідомленнями про атаку, а після відбою їхні відвідувачі вже не повертаються.