Так звані тимчасові транспортні незручності біля станції метро “Дарниця” доведеться терпіти до кінця осені. На період реконструкції шляхопроводу, яка розпочалася 8 лютого, рух автотранспорту здійснюватиметься тут за тимчасовою схемою. І поки триватиме ремонт, зміни в русі окремих маршрутів впроваджуватимуть поетапно.
Як повідомляють у КМДА з посиланням на “Київавтодор”, рух шляхопроводом біля станції метро “Дарниця” закритий до 30 листопада у зв’язку з початком реконструкції. Йдеться про шляхопровід на перетині вулиці Будівельників із Броварським проспектом і Святошинсько-Броварською лінією метрополітену біля станції метро “Дарниця”. Дорожники розпочали роботи з розбирання конструкцій, тут демонтують зношене мостове полотно, прогонові будови, опори та фундамент.
У Київавтодорі повідомляють, Нагадаємо, що шляхопроводу понад 60 років, і за цей час він жодного разу капітально не ремонтувався. Для водії обіцяють встановити попереджувальні знаки з інформацією про об’їзд ділянок, де триватимуть роботи. А пасажирам доведеться пристосовуватися до змін у роботі громадського транспорту.
Тролейбуси
З 10 лютого і до кінця реконструкції шляхопроводу курсуватиме тимчасовий тролейбус № 43-К “Станція метро “Либідська” – Дарницька площа”. Його маршрут складається таким чином: вул. Велика Васильківська (від ст. м. “Либідська”) – Либідська пл. – вул. Антоновича – бульв. Миколи Міхновського – міст ім. Євгена Патона – просп. Соборності – Дарницька пл. – просп. Миру – вул. Будівельників – Дарницька пл. – просп. Соборності – міст ім. Євгена Патона – бульв. Миколи Міхновського – вул. Велика Васильківська (до ст. м. “Либідська”).
Крім того, до 30 листопада працюватимуть:
- тролейбус № 29-К – від зупинкової платформи “Куренівка” до ст. м. “Дарниця»”;
- тролейбус № 50-К – від вул. Милославської до ст. м.”Дарниця”.
Важливо: рух тролейбусів № 50 з маршрутом “Вулиця Милославська – станція метро “Либідська” буде закритий.
Автобуси
По-перше, розпочав роботу тимчасовий автобус № 50-ТР “Вулиця Милославська – площа Дарницька”. Його маршрут: просп. Червоної Калини (від вул. Милославської) – Керченська пл. – просп. Воскресенський – просп. Георгія Нарбута – вул. Андрія Малишка – вул. Братиславська – вул. Гната Хоткевича – просп. Леоніда Каденюка – вул. Володимира Сосюри – просп. Леоніда Каденюка – бульв. Верховної Ради – вул. Гната Хоткевича – просп. Броварський – просп. Георгія Нарбута – просп. Воскресенський – Керченська пл. – просп. Червоної Калини (до вул. Милославської).
По-друге, зазнав змін маршрут автобуса № 55 – його продовжено до ст. м. “Дарниця” (просп. Миру – вул. Будівельників – вул. Гетьмана Павла Полуботка (до ст. м. “Дарниця”) – (у зворотному напрямку) вул. Сергія Набоки – вул. Вінстона Черчилля – вул. Будівельників – вул. Володимира Сосюри.
Маршрутки
Тимчасові зміни стосуватимуться і роботи маршрутних таксі. Поки йдеться про маршрути:
№ 476 (в обох напрямках) до вул. Андрія Малишка (до зупинки “Дитячий світ;);
№ 504 через вул. Андрія Малишка (Парковий проїзд) – Броварський проспект;
№ 509 через ст. м. “Лівобережна”;
№ 511 – на час реконструкції шляхопроводу здійснюватиметься безоплатна пересадка пасажирів між нижчезазначеними ділянками маршруту на ділянках: ст. м. “Позняки” — ст. м. “Дарниця”; вул. Милославська — вул. Андрія Малишка (до зупинки “Дитячий світ”).
Втім, кияни які вже встигли скористатися зміненим маршрутом скаржаться, що маршрутка № 511 не здійснює безоплатну пересадку на метро Дарниця. Тобто пасажирам доводиться при пересадці платити заново принаймні. Тим, хто вже потрапив у таку ситуацію, радять скаржитися на гарячу лінію КМДА, але потрібно знати бортовий номер 511-ї маршрутки.
“Трамваї-перевертні” та нова швидкісна лінія до Бучі
Нагадаємо, нещодавно Інформатор писав, що у Києві деякі трамваї змінюють номер маршруту прямо у процесі руху. Про це пишуть кияни у фахових пабліках у соцмережах. Зазначають, що зміни помічають, коли перевіряють рух трамваями прямо у процесі – наразі це дозволяє зробити застосунок, що транслює дані з трекерів всередині рухомого складу. На метаморфози із номером маршруту 5 березня звернув увагу один з учасників групи у Facebook “Пасажири Києва”, де кияни обмінюються враженнями та скаржаться на недоліки транспортної системи міста.
Також ми розповідали про ідею запустити трамвай з Києва до Бучі, про що зазначала народна депутатка Олена Шуляк ще в середині січня 2024-го. За її словами, такий проєкт передбачений програмою комплексного відновлення Київщини, а точний маршрут трамваю звучатиме так: “Київ-Буча-Гостомель-Блиставиця”. Втім, фахівці, які досліджували програму розвитку саме транспортної інфраструктури області, не знайшли там проєкту, про який розповіла нардепка. А у соцмережах невдовзі почали кпинити: мовляв, значно цікавіше буде протягнути метро одразу до Броварів.