У Києві переглянули перелік ділянок, на яких дозволяється швидкість руху транспорту до 80 км/годину вже з наступного тижня, з 1 квітня. Кияни, які активно підтримували петицію щодо заборони сезонного підвищення швидкості, мають бути частково задоволені. Не всі небезпечні ділянки були “скасовані”, втім, загалом їх залишилося лише 4 з 17.
Про кардинальне зменшення кількості швидкісних відрізків на вулицях столиці повідомили на Офіційному порталі Києва з посиланням на Департамент транспортної інфраструктури. Був проведений аналіз ДТП та невтішної статистики, згідно з якою перевищення швидкості руху стало причиною майже 40% ДТП з тяжкими наслідками у 2024 році.
“Згідно з рішенням Київради, з 1 квітня на 17 ділянках дозволяється рух зі швидкістю до 80 км/год. Утім після комісійного обстеження столичних вулиць потенційну кількість ділянок скоротили до 7. Після додаткового аналізу аварійності ділянок на трьох із них виявили випадки ДТП із летальними випадками у 2024 році. Тож на цих відрізках підвищення швидкості не дозволять. Тому збільшення швидкісного режиму до 80 км/год можливе лише на 4 ділянках”, – повідомили у КМДА.
Тож, з 1 квітня до 1 листопада 2025 року швидкісний режим зміниться з 50 км/год до 80 км/год на чотирьох ділянках:
- Набережне шосе (від Поштової площі до Наддніпрянського шосе);
- просп. Романа Шухевича (від Північного мосту до вул. Оноре де Бальзака);
- просп. Степана Бандери (від вул. Йорданської до Північного мосту);
- вул. Набережно-Рибальська (лише в одному напрямку – від вул. Електриків до Гаванського мосту).
Кияни вимагають встановити валідатори в маршрутках
Як розповідав Інформатор, днями на сайті Київради зареєстрована петиція із закликом запровадити у столичних маршрутках електронний спосіб оплати. Це не перша спроба, петицію з цього приводу міська влада вже відхиляла раніше, проте кияни не залишають цю ідею. Готівка в маршрутках створює ряд незручностей і проблем, як для пасажирів, так і для міста. І, перш за все, це прозорість та контроль за величезними фінансовими потоками, які роками знаходяться “в тіні”. Адже неможливо підрахувати ані пасажиропотік, ані обсяг заробітків приватних перевізників.
Також ми писали, що кияни просять припинити практику, коли на деяких перегонах між станціями метро у вагонах “працюють” жебраки. Зазвичай, йдеться про довгі перегони на мостах над Дніпром – між ст.м. “Дніпро” й “Гідропарк” на “червоній” лінії та між “Славутичем” та “Видубичами” – на “зеленій”. Пасажири скаржаться на сморід та неохайний вигляд торбарів.