Після нічної атаки російських безпілотників у ніч проти 19 вересня Київ стикнувся із збоєм у роботі сервісів оплати проїзду. Уламки збитих дронів приземлилися у різних районах столиці, що стало причиною пошкодження каналу підключення до оператора телекомунікаційної мережі, який обслуговує КП “Київпастранс”. Працівники підприємства докладають зусиль для відновлення сервісів, а пасажирам радять валідувати квитки безпосередньо у трамваях.
У ніч проти 19 вересня Київ знову став жертвою атаки ударних безпілотників. Згідно з даними очільника КМВА Тимура Ткаченка, частину дронів вдалося знищити силами ППО, проте уламки впали в різних районах столиці. Зокрема, у Солом’янському та Шевченківському районах було пошкоджено тролейбусну мережу. Проте інформації про зміни в русі тролейбусних маршрутів наразі немає.
Крім того, внаслідок атаки був ушкоджений канал підключення до телекомунікаційної мережі, що обслуговує КП “Київпастранс”. Підприємство попереджає, що на даний момент можуть виникати труднощі з оплатою через банківські картки та валідацією квитків на турнікетах станцій швидкісного трамвая та фунікулера. Офіційний сайт підприємства також тимчасово недоступний.
Спеціалісти “Київпастрансу” спільно з оператором зв’язку працюють над швидким відновленням стабільної роботи сервісів. Після завершення ремонтних робіт усі функції повинні бути відновлені. Пасажирам рекомендується у разі збоїв скористатися альтернативним методом — валідацією проїзного квитка безпосередньо у трамваях. Для цього слід прикласти транспортну картку або QR-квиток до валідатора, розташованого поруч із дверима; після успішної валідації на екрані пристрою буде відображено відповідне повідомлення. Цей підхід дозволяє уникнути проблем із контролем поїздок та забезпечує безперервність користування міським транспортом навіть під час надзвичайних ситуацій.
За що критикують Київпастранс: некоректні строки ремонту фунікулера й незручні умови для пасажирів трамваїв
Нагадуємо, що останнім часом у київських “транспортних” пабліках активно обговорюють незвичну політику КП “Київпастранс”, яка передбачає, що пасажирів не допускають у трамваї на кінцевих зупинках. Користувачі просять відкривати двері у трамваях під час відстою, щоб пасажири могли заходити у вагони.
Також ми раніше наводили думку транспортних експертів, які вважають, що КП “Київпастранс” нераціонально використовує фунікулер. Це стосується планових ремонтів, що проводяться не тоді, коли попит на цей вид транспорту найменший, а навпаки, у “пікові” літні місяці, наприклад, у 2025 році — з 14 липня до 22 серпня.
